2019 לקסוס UX נוחת בישראל כקרוסאובר הקטן ביותר של לקסוס, בדגם בנזין UX200 או דגם היברידי UX250 עם יחידה הברידית 2.0 ליטר חדשה. הדגם מצויד כסטנדרט במערכות בטיחות מתקדמות ולדגם ההיברידי צריכת דלק של 18.2 ק״מ לליטר.

 

לקס מוטורס, יבואנית דגמי לקסוס בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של לקסוס UX, הקרוסאובר הקומפקטי החדש והראשון של לקסוס המתחרה מול דגמים כגון ב.מ.וו X1, אודי Q3 ועוד. לקסוס UX ישווק בישראל בדגם בנזין UX200 ובדגם היברידי UX250h, עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, במספר רמות גימור ובמחיר החל מ-205 אלף שקל ועד ל-265 אלף שקל.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

לקסוס UX מבוסס על פלטפורמת GA-C החדשה, הפלטפורמה המשרתת את הקורולה החדשה לדוגמה. ללקסוס UX אורך של 4,495 מ"מ, רוחב של 1,840 מ"מ גובה של 1,520 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,650 מ"מ - מידות דומות לאלו של ה-X1. מידת הגובה של הדגם על הצד הנמוך יחסית וזה מה שמעניק לדגם מראה של האצ׳בק עם הגבהת מרכב יותר מאשר קרוסאובר גבוה ו״קשוח״, בדומה לאינפיניטי QX30 או מרצדס GLA הנוכחי.

 

2019 לקסוס UX
עיצוב ייחודי ונועז.

לקסוס UX - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

לקסוס UX ישווק כאמור בשני דגמים, האחד עם מנוע 2.0 ליטר בנזין 173 כ״ס המוכר מהראב4 החדש והשני עם יחידת הנעה היברידית 2.0 ליטר החדשה של טויוטה בהספק כולל של 184 כ״ס. מנוע ה-2.0 ליטר בנזין משודך לתיבת D-CVT - Direct Shift CVT החדשה של טויוטה אשר אמורה להציע ביצועים של תיבת DCT, חיסכון בצריכת הדלק ואופי פעולה חלק ויחידת ההנעה ההיברידית מעבירה את הכוח דרך תיבת e-CVT.

 

UX200: מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי בהספק מרבי של 173 כ״ס ומומנט מרבי של 20.9 קג״מ. עם הנעה קדמית לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.2 שניות ומהירות מרבית של 190 קמ״ש. לדגם צריכת דלק משולבת של 14.7 ק״מ לליטר.

 

UX250h: יחידת הנעה היברידית החדשה של טויוטה מבוססת על מנוע 2.0 ליטר בהספק של 152 כ״ס ו-19.4 קג״מ הנעזר במנוע חשמלי בהספק של 109 כ״ס ו-20.6 קג״מ. ההספק הכולל של המערכת עומד על 184 כ״ס. לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 8.5 שניות, מהירות מרבית של 177 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 18.2 ק״מ לליטר (17.9 ק״מ לליטר בדגם F Sport).

 

מערכת ההנעה ההיברידית מאפשרת שיוט זמני על בסיס המנוע החשמלי עד למהירות של 115 קמ״ש.

 

לקסוס UX תא הנוסעים
איכות חומרים גבוהה ואבזור עשיר.

אבזור ובטיחות:

כל דגמי לקסוס UX מצוידים כסטנדרט במערכת הבטיחות המתקדמת Lexus Safety System+ 2.0. זו כוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו גלגל, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת סיוע לשמירה על הרכב במרכז הנתיב, זיהוי תמרורים (התאמת המהירות הרכב לכתוב בתמרור בלחיצת כפתור) ותמיכה באור גובה אוטומטי. הדגם מצויד בנוסף ב-8 כריות אוויר.

 

לקסוס UX ישווק בשתי רמות גימור, LUXRUY ו-PREMIUM ובגרסת F Sport בדגם היברידי. רמת הגימור לקשרי כוללת מפתח חכם, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, תאורת LED מלאה, חישוקי סגסוגת ״18, בלם יד חשמלי עם Auto Hold, מולטימדיה ״7, מסך ״7 בלוח המחוונים, שתי כניסות USB (גם למושב האחורי), בקרת אקלים מפוצלת, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית ועוד. רמת הגימור פרימיום מוסיפה חלון גג חשמלי, ריפודי עור, משטח טעינה אלחוטי לסלולרי, שמשות אחוריות כהות פנסי ערפל LED וחימום למושבים הקדמיים. רמת הגימור F Sport, המוצעת כאמור רק בדגם ההיברידי, מוסיפה מולטימדיה ״10.25, עיצוב ספורטיבי יותר לפגושים ולגריל הקדמי, מושבי ספורט חשמליים ועוד. 2019 לקסוס UX - מפרט טכני מלא להורדה.

 

לקסוס UX
לקסוס UX.

דרור גורלניק, מנכ"ל לקסוס ישראל: "אנו נערכים לקראת ביקושי שיא לדגם החדש, אשר מעורר עניין רב עוד בטרם הגעתו לישראל. אנו צופים כי כל המלאי העומד לרשותנו, כ-500-600 יחידות בשנה הקרובה, יימכר במלואו תוך זמן קצר. הדגם זוכה לביקושים יוצאי דופן בעולם כולו, ולראייה זמן ההמתנה לדגם זה ביפן כבר עומד על כשנה".

לקסוס UX - מחירון:

לקסוס UX200 בנזין לקשרי - 205,000 ₪

לקסוס UX200 בנזין פרימיום - 225,000 ₪

לקסוס UX250h היברידי לקשרי - 228,000 ₪

לקסוס UX250h היברידי פרימיום - 248,000 ₪

לקסוס UX250h F Sport היברידי - 265,000 ₪

 

תגובות (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

בזוית מסויימת הפנס האחורי שיוצא החוצה ניראה על הפנים

This comment was minimized by the moderator on the site

אמר האינפנטיל העיוור

This comment was minimized by the moderator on the site

צריך לראות את הפנס בכדי להבין מדוע לא רכשתי את הרכב, מה חשב לעצמו המעצב?

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב יפיפיה , אך לא מצדיק את המחיר.

This comment was minimized by the moderator on the site

אוטו חלום עם מחיר בעננים...
בנתיים אני נשאר עם הטויוטא שלי....

This comment was minimized by the moderator on the site

UX 200 PRIMUM - רכב מהמם ביופיו פנימית וחיצונית . נסעתי בו באירופה - זה פרימיום אמיתי ולא ענק . ממליץ על הגדם הלא היברידי , הרגיל .
בשום אופן לא היברידי ( וההערה רלונטית לכל סוג וכל פירמה של...

UX 200 PRIMUM - רכב מהמם ביופיו פנימית וחיצונית . נסעתי בו באירופה - זה פרימיום אמיתי ולא ענק . ממליץ על הגדם הלא היברידי , הרגיל .
בשום אופן לא היברידי ( וההערה רלונטית לכל סוג וכל פירמה של רכבים) ההיברידים מקרינים מעל 3 מיליגאוס CONSTANT בנסיעה / לא הייתי מעיז להסיע ילדים ומפשחה ברכב היברידי כלשהו. אולי בעוד 5 שנים תפתר בעית הקרינה , לא קודם !

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location