שני הדגמים של דאצ'יה, הסופרמיני סנדרו ורכב הפנאי/קרוסאובר הדאסטר, ישווקו בקרוב בישראל עם תג מחיר הצפוי להיות זול ותחרותי במיוחד.

2014 דאצ'יה סנדרו

לפי "גלובס", קרסו מוטורס, יבואנית רנו וניסאן בישראל, תחל בקרוב בשיווקם של שני דגמים של דאצ'יה – המותג העממי והזול של רנו המיוצר ברומניה וזוכה להצלחה באירופה (ומחוצה לה) בזכות תמורה טובה יחסית למחיר נמוך במיוחד. שני הדגמים הראשונים של דאצ'יה שישווקו בישראל הם הסנדרו והדאסטר.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הסנדרו היא מכונית האצ'בק עם מידות הדומות לאלו של הקליאו של רנו, 4.06 מטר אורך, 1.73 מטר רוחב, 1.52 מטר גובה, בסיס גלגלים של 2.59 מטר ונפח תא מטען של 320 ליטר. הסנדרו הוצגה בשנת 2012 והיא דור שני לדגם שהוצג לראשונה ב-2008.

 

לפי הדיווח של גלובס, הסנדרו תשווק בישראל עם שני מנועים: מנוע 0.9 ליטר שלושה צילינדרים טורבו 90 כ"ס המספק ביצועים של 11.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 175 קמ"ש, יחד עם צריכת דלק משלובת העומדת על כ-20 ק"מ לליטר. המנוע הנוסף שישרת את הדגם הוא מנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל עם 90 כ"ס המספק ביצועים של 12.1 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 172 קמ"ש, יחד עם צריכת דלק משולבת העומדת על כ-26.3 ק"מ. כל הנתונים הם עם תיבת הילוכים ידנית.

 

בתחום הבטיחות, הסנדרו מצוידת בשש כריות אוויר, בקרת יציבות ועוד, הדגם זכה לציון של 4 כוכבים במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP.

 

דאצ'יה דאסטר הוא רכב פנאי עם אופציה להנעה כפולה 4X4 שיתחרה בעיקר בסוזוקי ג'ימני, ששיווקו יתחדש בקרוב, כאופציה הזולה ביותר לחובבי שטח. הדאסטר הוא רכב גדול יחסית עם מידות המציבות ישירות מול הסוזוקי קרוסאובר: אורך של 4.31 מטר, רוחב של 1.82 מטר (מראות מקופלות), גובה של 1.62 מטר, בסיס גלגלים של 2.67 מטר ונפח תא מטען של 475 ליטר (408 ליטר בדגם ההנעה הכפולה). לדגם מרווח גחון של 210 מ"מ.

 

הדאסטר צפוי להיות משווק עם מנוע 1.2 טורבו 125 כ"ס בגרסת הנעה קדמית או עם מנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל 110 כ"ס בגרסת הנעה כפולה ועם צריכת דלק של 18.6 ק"מ לליטר. כל המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית. בתחום הבטיחות, הדגם מצויד בשש כריות אוויר, בקרת יציבות ועוד, הדאסטר נבחן ב-Euro NCAP בשנת 2011 (מאז הוא עבר מתיחת פנים) וזכה לציון בינוני של 3 כוכבים בלבד.

 

שני הדגמים צפויים להיות זולים במיוחד ביחס לסגמנט בו הם מתחרים, בהתאם למחירי הדגמים באירופה אנחנו צופים שהסנדרו תתומחר בין סביב ה-65 אלף שקל שקל ואילו הדאסטר סביב ה-85 אלף שקל. קרסו מוטורס שיווקה בעבר בישראל דגם אחר של דאצ'יה אך עם סמל רנו, הלוגאן MCV. בשווקים מחוץ לאירופה, חלק מדגמי דאצ'יה, המבוססים כולם על מכלולים של רנו, משווקים עם סמל רנו.

 

 

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

לא יכול להיות שרשות ההגבלה הסכימה לקרסו עוד מותג <br />יש להם את ניסאן רנו נתיב אקספרס אנפיניטי ועכשיו גם דאציה יש פה ממש אבל ממש משהו מסריח<br />לדוגמה לדלק מוטורס לא הסכימו להכניס את צירי...

לא יכול להיות שרשות ההגבלה הסכימה לקרסו עוד מותג <br />יש להם את ניסאן רנו נתיב אקספרס אנפיניטי ועכשיו גם דאציה יש פה ממש אבל ממש משהו מסריח<br />לדוגמה לדלק מוטורס לא הסכימו להכניס את צירי לצי הרכב שלהם

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

בניגוד לצ'רי שלא קשורה לשאר המותגים של דלק. אינפיניטי זו ניסאן לכל דבר ועניין בדיוק כפי שלקסוס זו טויוטה לכל דבר ועניין. תכלס, במדינות רבות דגמי דאצ'יה משווקים עם סמל של רנו ואם הממונה על ההגבלים...

בניגוד לצ'רי שלא קשורה לשאר המותגים של דלק. אינפיניטי זו ניסאן לכל דבר ועניין בדיוק כפי שלקסוס זו טויוטה לכל דבר ועניין. תכלס, במדינות רבות דגמי דאצ'יה משווקים עם סמל של רנו ואם הממונה על ההגבלים היה עושה בעיות, אז בקרסו יכלו לבקש מהיצרן לקבל את הדגם עם סמל של רנו.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

"הדאסטר סביב ה-85 אלף שקל" פחחח הלוואי<br />בארץ הגרסה הידנית תתחיל לפחות ב 100 אלף<br />והאוטומטית 115 אלף

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location