האוריס תיקרא מעתה קורולה האצ׳בק ולראשונה, הקורולה סדאן תשווק עם מערכת הנעה היברידית עם 121 או 180 כ״ס.

 

בחודש מרץ האחרון טויוטה חשפה את האוריס 2019 החדשה, המשפחתית האצ׳בק האירופאית של המותג. כעת, טויוטה מכריזה שהיא מפסיקה לעשות שימוש בשם אוריס וכל גרסאות המרכב -  סדאן, האצ׳בק וסטיישן - יישאו מעתה את הקידומת קורולה. המהלך הזה מסיים 13 שנים בהם טויוטה עשתה שימוש בשם אוריס עבור המשפחתית האצ׳בק או סטיישן שלה לשוק האירופאי.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

המשמעות המעניית יותר במהלך הזה הוא שלראשונה, הקורולה סדאן תשווק עם מערכת הנעה היברידית. אלו חדשות משמעותיות עבור יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, שכן המהלך הזה אומר שכעת יש לה את כל הכלים להשיב מלחמה לאיוניק של יונדאי ולנירו של קיה, אשר השתלטו על שוק המשפחתיות ליסינג היברידיות בישראל.

 

טויוטה קורולה האצ׳בק החדשה 2019
קורולה האצ׳בק החדשה.

הקורולה 2019 החדשה, בכל גרסאות המרכב שלה, תוצג בתערוכת פריז הקרובה והשיווק באירופה יחל בתחילת 2019, אך בהחלט יתכן כי הקורולה החדשה תשווק בישראל עוד לפני השיווק באירופה. 

 

תזכורת: הקורולה האצ׳בק החדשה, וכל שאר גרסאות המרכב, מבוססת על פלטפורמת TNGA החדשה של טויוטה הקשיחה יותר ב-60% מזו של הדגם היוצא. הקורולה האצ׳בק החדשה גדולה יותר מזו הנוכחית: 437 ס"מ אורך, 179 ס"מ רוחב, 1,43 ס"מ גובה ובסיס גלגלים של 264 ס"מ - תוספת של 40 מ״מ לבסיס הגלגלים.

 

2019 טויוטה קורולה החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים של הקורולה החדשה.

כל דגמי הקורולה ישווקו באירופה עם מבחר של שלושה מנועים: 1.2 ליטר טורבו עם 116 כ״ס, 1.8 ליטר היברידי עם 122 כ״ס או 2.0 ליטר היברידי עם 180 כ״ס. הקורולה החדשה תצויד כסטנדרט עם מערכת הבטיחות המתקדמת TTS הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב ועוד.

 

כמו הדגם הנוכחי, הקורולה סדאן החדשה תיוצר בטורקיה, לצידו של הקרוסאובר C-HR.

 

תגובות (20)

This comment was minimized by the moderator on the site

מהממת!

This comment was minimized by the moderator on the site

חחח מאיזו בחינה היא מהממת אותך?
אפשר לומר הרבה דברים אבל קורולה מהממת?.. נו באמת.

This comment was minimized by the moderator on the site

תומר מה פשר התגובה? כי כזה לא רכב גרמני שמתקלקל כמו צעצוע סיני?
זה שהשם קורולה מגעיל אותך זה בעיה נטו שלך, תתמודד.

This comment was minimized by the moderator on the site

הרבה יותר מתחבר לרכבים שבהם המסך לא בולט מעל הדשבורד אלא מתחת לפתחי מיזוג כמו הונדה CRV החדשה
זה נראה מצועצע ומסיח את הדעת

This comment was minimized by the moderator on the site

תקנה אכשיו את הדגם הנוכחי :) עם מסך באמצע הדשבורד. עוד מעט אף אחד לא יעצר כזה.

This comment was minimized by the moderator on the site

אלכס לילה טוב

This comment was minimized by the moderator on the site

למה טורקיה למה ??למה שלא תורכב ותיוצר ביפן .אין כמו רכב שמיוצר ומורכב ביפן .

This comment was minimized by the moderator on the site

להתקין בה מערכת מובילאיי

This comment was minimized by the moderator on the site

אתה מקבל את cruise control adaptive ובלימה אוטומטית ועוד.
למה צריך מובילאי?

This comment was minimized by the moderator on the site

להתקין בטויוטה קורולה החשמלית בעוד שנה וחצי מערכת מובילאיי

* לצרף את טויוטה קורולה לפרוייקט המכונית אוטונומית שיתופית מובילאיי ואינטל וב.מ.וו שתוצג בשנת 2021.

*להתקין מערכת מובילאיי כמו כל...

להתקין בטויוטה קורולה החשמלית בעוד שנה וחצי מערכת מובילאיי

* לצרף את טויוטה קורולה לפרוייקט המכונית אוטונומית שיתופית מובילאיי ואינטל וב.מ.וו שתוצג בשנת 2021.

*להתקין מערכת מובילאיי כמו כל דגמי סובארו וסוזוקי.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

לצרף את טויוטה קורולה וניסאן סנטרה, סובארו אימפרזה 2.0 סמ"ק 4 דלתות 4×4 לפרוייקט מיזם הרכב האוטונומי דיתופי: מובילאיי ואינטל וב.מ.וו שתוצג בשנת 2021, כלומר! בעוד 3 שנים

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location