סקודה קושאק
סקודה קושאק.
סקודה קושאק
סקודה קושאק.

השוק ההודי הוא אחד משוקי הרכב בעלי פוטנציאל הצמיחה הגדולים ביותר כיום בעולם ויצרני רכב רבים, כגון רנו, קיה, יונדאי ועוד, החלו לאחרונה להציג דגמים במיוחד עבור שוק זה. כעת, גם סקודה מצטרפת אל אותם יצרנים ובמקום להשיוק בשוק ההודי את הקאמיק, היא משיקה שם את הקושאק (Kushaq) שפותח במיוחד עבור שוק זה על אותה משבצת.

 

הקושאק דומה בגודלו לקאמיק אך הוא גבוה יותר, 161.2 ס"מ לעומת 155.3 ס"מ, מה שמעניק לדגם את המראה הזקוף יותר של SUV מהשורה לעומת מראה הסטיישן המוגבה של הקאמיק. תוספת הגובה נובעת גם ממרווח הגחון הגדול יותר, 18.8 ס"מ לעומת 17.0 ס"מ, שהותאם לדרכים המשובשות בשוק ההודי. שאר המידות הן 422.1 ס"מ, רוחב של 176.0 ס"מ ונפח תא מטען של 381 ליטר.

 

סקודה קושאק
הקאמיק של השוק ההודי.

תא הנוסעים של הקושאק מדבר בשפת העיצוב העדכנית של סקודה בשילוב עם אלמנטים עיצוביים ייחודיים משלו, כמו פתחי המיזוג המשושים, ממשק בקרת האקלים מבוסס המגע ועוד. השוק ההודי מקבל מערכת מולטימדיה בגדלים של "7 או 10" עם מערכת וממשק שהותאמו לצרכים השונים של שוק זה ויש גם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. לקוחות סקודה בהודו יוכלו ליהנות גם משרותי ŠKODA Connect כולל אפליקציה לסלולרי המאפשרת לדוגמה את איתור הרכב נתוני נהיגה ועוד.

 

סקודה קושאק תא הנוסעים
עיצוב ייחודי לתא הנוסעים.

סקודה קושאק מבוסס על פלטפורמת MQB-A0-IN שהיא גרסה של פלטפורמת MQB-A0, כמו זו של הקאמיק, המיועדת לשוק ההודי (IN). היצע המנועים מתבסס על מנוע 1.0TSI בהספק של 115 כ"ס או 1.5TSI בהספק של 150 כ"ס. את מנוע ה-1.0 ליטר ניתן לשדך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטומטית, מנוע ה-1.5ליטר משודך לתיבת 7 הילוכים DSG.

2021 סקודה קושאק

תגיות: סקודה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.