בחודש שעבר מאזדה השיקה באירופה את הקרוסאובר החשמלי הראשון שלה MX-30, כעת החברה משיקה את הדגם בשוק הבית היפני אך לא בגרסתו החשמלית המלאה אלא עם מערכת הנעה מיקרו-היברידית MHEV.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מערכת ההנעה של הדגם (e-SKYACTIV G) מבוססת על מנוע ה-2.0 ליטר SKYACTIV G המוכר של מאזדה בהספק מרבי של 156 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 20.3 קג"מ ב-4,000 סל"ד. אל המנוע מחובר ברצועה סטרטר-גנרטור בהספק של 6.9 כ"ס ו-5.0 קג"מ המוזן באמצעות סוללת ליתיום-יון במתח של 24V.

 

 

2021 מאזדה MX-30 היברידי
מאזדה MX-30.

המערכת המיקרו-היברידית הזו מסייעת למנוע הבנזין בזמן האצה ומאפשרת את כיבוי מנוע הבנזין בשלב מוקדם יותר בגלישה לעצירה. המערכת משודכת לתיבת 6 הילוכים אוטו' ורוכשי הדגם יכולים לבחור מבין הנעה קדמית או כפולה 4WD. את הגרסה החשמלית של ה- MX-30 מאזדה תשיק ביפן במהלך השנה הבאה, הגרסה המיקרו-היברידית של הדגם לא צפויה לעשות את דרכה לאירופה.

בשלב מאוחר יותר מאזדה תחשוף את הדגם בגרסה היברידי פלאג-אין המצוידת במנוע בנזין קטן שישמש כמאריך טווח, כלומר ההנעה בדגם חשמלית ומנוע הבנזין הקטן ישמש רק לטעינת הסוללה. השמועות מדברות על כך שמאריך הטווח בדגם יהיה מנוע רוטורי.

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location