המיניוואן הקומפקטי של קיה, קארנס החדש, משיג ציון בטיחות מרבי של חמישה כוכבים, קורוס 3 הופכת לסינית הראשונה המשיגה ציון של חמישה כוכבי בטיחות במבחן האירופאי.

קורוס 3 סדאן  - הסינית הראשונה להשיג ציון מרבי של חמישה כוכבים

ארגון הבטיחות האירופאי Euro NCAP מפרסם את תוצאות מבחני הריסוק לקיה קארנס החדש ולקורוס 3 סדאן – המכונית הסינית של החברה לישראל.

 

קיה קארנס החדש, המיניוואן הקומפקטי 7 מושבים של קיה, השיג ציון מרבי של חמישה כובים במבחן הריסוק עם ציון גבוהה של 94% בהגנה עם נוסעים בוגרים מלפנים, ציון בינוני של 77% בהגנה על ילדים במושבי בטיחות במושב האחורי וציון של 81% בעזרי בטיחות (מערכות כגון התראה על אי חגירת חגורת הבטיחות ועוד).

 

הפתעת הסבב היא הקורוס 3 סדאן הסינית, המכונית של החברה לישראל (בשת”פ עם צ'רי הסינית), שהפכה למכונית הסינית הראשונה שהשיגה ציון בטיחות מרבי של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של הארגון האירופאי. ההפתעה ממשיכה גם בציונים בהן זכתה הקורוס 3 בסעיפים השונים בהם נבחנה המכונית, ציונים ההופכים אותה לאחת המשפחתיות הבטוחות ביותר כיום עם ציונים של 95% בהגנה על נוסעים בוגרים, ציון של 87% בהגנה על ילדים במושבים בטיחות במושב האחורי וציון של 81% בעזרי בטיחות.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.