2022 טויוטה יאריס GR ספורט
טויוטה יאריס GR ספורט - מהדורה ספורטיבית ליאריס.
2022 טויוטה יאריס GR ספורט
טויוטה יאריס GR ספורט - מהדורה ספורטיבית ליאריס.

זוכרים את היאריס ספורט? אז כעת טויוטה מציגה באירופה את היאריס GR ספורט 2022 שהיא סוג של מהדורה מודרנית לאותה יאריס ספורט מיתולוגית. האיריס GR ספורט היא עוד הרחבה של דגמי GR ספורט של טויוטה, כגון הקורולה GR ספורט ששווקה כאן לזמן מוגבל. למרות השם הדומה, אל תתבלבלו בין היאריס GR ספורט לדגם הביצועים יאריס GR, שהוא עולם אחר לחלוטין של ביצועים ויכולות.

 

בצד הדינאמי, טויוטה מדווחת כי היאריס GR ספורט זכתה לכיול חדש וספורטיבי יותר למתלים עם בולמים חדשים וקפיצים חדשים מאחור בכדי לספק תגובה מהירה יותר לכל פקודת היגוי. בנוסף, מערכת ההיגוי זכתה לכיול מחדש בכדי לספק תגובה מהירה יותר ומשוב משופר לנהג והשלדה זכתה למספר חיזוקים בדמות גשר חיזוק תחתון מלפנים ומאחור.

 

2022 יאריס GR ספורט
יאריס GR ספורט.

בתחום ההנעה לעומת זאת אין שינויים כלומר לא נמצא כאן איזה מנוע משופר אלא את אותן יחידות הנעה מוכרות של היאריס: 1.5 ליטר שלושה צילינדרים אטמוספרי בהספק של 125 כ"ס או 1.5 ליטר היברידי בהספק משולב של 116 כ"ס. מנוע הבנזין משודך לתיבת הילוכים iMT, תיבה הילוכים ידנית עם גז ביניים אוטומטי ומערכת המאפשרת התחלת נסיעה חלקה. ביצועים: 0-100 קמ"ש ב-9.0 שניות בדגם הבנזין הידני או 9.7 שניות בדגם ההיברידי - בדיוק כמו בגרסאות הרגילות של היאריס.

 

2022 טויוטה יאריס GR ספורט.
יאריס GR ספורט.

על המראה הספורטיבי של הדגם אחראיים צבע אפור בטון (אופציה) שהוא ייחודי לדגם, חישוקי "18 עם הדגשה באדום על ההיקף, גריל קדמי במראה אגרסיבי יותר, עיצוב ספורטיבי לחלקו התחתון של הפגוש האחורי ועוד. בתא הנוסעים נמצא לוגו GR על גלגל ההגה ומשענות הראש של המושבים, ריפודי עור משולב באלקנטרה, תפירה באדום לגלגל ההגה והמושבים וגימור מתכתי כהה במקום שחור מבריק לחלקי הפלסטיק השונים בתא הנוסעים.

2022 טויוטה יאריס GR ספורט

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.