מיצובישי אטראז' היא משפחתית סדאן קומפקטית שתתחרה ביונדאי i25 ותשווק בישראל עם מנוע 1.2 ליטר 80 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית רציפה וצריכת דלק חסכונית של 21.3 ק"מ לליטר.

מיצובישי אטראז'

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, השיקה היום (ג') את מיצובישי אטראז' (Attrage), המשפחתית סדאן הקומפקטית החדשה של מיצובישי שתתחרה ביונדאי i25/קיה ריו סדאן. האטראז' תשווק בישראל עם מנוע 1.2 ליטר 80 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית רציפה, שתי רמות גימור ובמחירים של בין 95-89 אלף שקל.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מיצובישי אטראז' מבוססת על הסופרמיני ספייס סטאר ומהווה למעשה את גרסת הסדאן לדגם. האטראז' גדולה משמעותית מהספייס סטאר ועם אורך של 4,245 מ"מ, רוחב של 1,670 מ"מ, גובה של 1,515 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,555 מ"מ, היא ארוכה ב-53 ס"מ, רחבה ב-2 ס"מ ובסיס הגלגלים ארוך יותר ב-10 ס"מ. נפח תא המטען עומד על 450 ליטר.

 

האטראז'כמו הספייס סטאר עליה היא מבוססת, תוכננה מתוך פילוסופיה של חזרה למקורות – רכבים פשוטים יותר, קלים יותר, חסכוניים יותר וזולים יותר לתחזוקה ורכישה, כך שכמו הספייסר סטאר גם האטראז' רושמת משקל קל במיוחד של בין 915-945 ק"ג, יונדאי i25 למשל בעלת מידות דומות אך שוקלת כ-170 ק"ג יותר מהאטראז'. לאטראז' תא נוסעים הזהה בעיצובו לספייס סטאר, אך האטראז' זוכה בשורת מושבים אחורית משודרגת ומרווחת יותר משמעותית - משפחתית ל-4 נוסעים לכל דבר ועניין.

 

מיצובישי אטראז' – מנועים ביצועים וצריכת דלק:

האטראז' תשווק בישראל עם מנוע אחד בלבד המוכר מהגרסה האוטו' של הספייס סטאר: שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטר המייצר הספק של 80 כ”ס ב-6,000 סל”ד ומומנט מרבי של 10.8 קג”מ ב-4,000 סל”ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים CVT רציפה או 5 הילוכים ידנית ומספק ביצועים של 13.3 שניות 0-100 קמ”ש (12.0 ש' בדגם הידני) ומהירות מרבית של 174 קמ”ש (180 קמ"ש בידני). צריכת דלק: 21.3 ק”מ לליטר ברמת הגימור Invite ו-20.4 ק"מ לליטר ברמת הגימור Instyle הגבוהה יותר. מיצובישי אטראז' - מפרט טכני מלא.

 

אבזור ובטיחות:

האטראז' תשווק בשתי רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית Invite כוללת 4 חלונות חשמל, מראות צד חשמליות, מערכת שמע מקורית עם כניסת USB ושני רמקולים ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר Instyle נדיבה במיוחד בתוספת של 1000 שקל בלבד וכוללת בנוסף מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית עם 4 רמקולים דיבורית BT וניווט GPS, ציפוי עור לידית ההילוכים וההגה, פנסי איתות על מראות הצד, מפתח חכם המאפשר התנעה וכניסה ללא מפתח, חיישן גשם, בקרת אקלים דיגיטלית, חישוקים קלים "15 ועוד. בתחום הבטיחות, לדגם 6 כריות אוויר, מערכת סיוע לזינוק בעלייה, בקרת יציבות ועיגוני ISOFIX מאחור. הדגם לא נבחן במבחני הריסוק, אך הספייסטאר השיגה ציון של 4 כוכבים במבחני הריסוק.

 

מיצובישי אטראז' - מחירים:

אטראז' Invite ידני - 88,900 שקל.

אטראז' Invite אוטו' - 93,900 שקל.

אטראז' Instyle ידני - 89,900 שקל.

אטראז' Instyle אוטו' - 94,900 שקל.

 

 

תגובות (10)

This comment was minimized by the moderator on the site

זה מאוד מפריע. ומרצד בלי סוף

This comment was minimized by the moderator on the site

השתגעו לגמרי, בניסון לחסוך שוכחים שמדובר בכל זאת ברכב. עדיף כבר אוטובוס ולא העגלה הזאת.

This comment was minimized by the moderator on the site

רשמת רק INVITE בכל הארבעה...<br /><br />כמו כן תתקן איפה שרשמת (כמה פעמים) "תיבה ידנית רציפה" - ותרשום ידנית *או* רציפה!

This comment was minimized by the moderator on the site

אין עוד תמונות של הדגם?

This comment was minimized by the moderator on the site

באמת עגלה. מזל שלא שיווקו אותה עם המנוע 1.0 ליטר של הספייס סטאר - זה בכלל היה יכול להיות בדיחה. איך היא תתחרה עם ה-i25 כשלזאת יש 109 כוחות סוס ועוד בגרסה הלא מאובזרת, ולזאת רק 80? תעשו לי טובה.

This comment was minimized by the moderator on the site

משפחתית עם כזה מנוע? נו באמת.. אתם רוצים שהמשפחה תסחוב את האוטו או שהאוטו יסחוב את המשפחה? לא נראה לי שיש כאן באמת תחרות.. לפחות ככה זה נראה מהכתבה הזאת

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location