מיצובישי תציג את מחליפת האיבו 10 עם הנעה היברידית, אך תשמור על הגנים של הנעה כפולה והתנהגות כביש מופתית.

מיצובישי איבו X - הדור הבא יהיה הברידי

אם שמתם לב, מיצובישי קצת נעלמה מהמפה העולמית, כלומר ממפת תערוכת הרכב. למעט ה-i-MiEV החשמלית שנמצאת גם במסדרונות כלמוביל בישראל כבר למעלה מחצי שנה ויחד עם דגם הקונספט שהוצג בתערוכת ז'נבה Global Small,המכונית הקומפקטית העולמית והחסכונית של מיצובישי, אנחנו לא זכינו לראות דגמים חדשים אחרים של היצרן לאחרונה.

 

הסיבה היא, שמיצובישי מתכוונת לשנות עד 2015 את כל קו המוצרים שלה לחלוטין ולהתרכז בהנעה היברידית וחשמלית כאשר המוטו הוא הפחתת הזיהום וחיסכון בצריכת הדלק. כאשר זה המוטו החדש של החברה, למכונית ספורט טהורה כמו ה-איבו, קצת קשה להיכנס לליין המוצרים של החברה, אך מצד שני, במיצובישי יודעים שה-איבו היא אייקון מוטורי ומקדם מכירות לא רע בכלל, כך שמחילה לאיבו 10 תוצג, אך בקונספט שונה וחסכוני.

 

הצפי הוא שמיצובישי תציג את האיבו XI, עם הנעה היברידית (מבית פיג'ו) שתשלב מנוע דיזל שיאפשר חיסכון בצריכת הדלק ופליטת ה-CO2 יחד עם מנוע חשמלי שיספק את הזריזות שחסרה למנועי הטורבו דיזל בתחום הסל"ד התחתון בעיקר. במיצובישי שואפים לשמור על תאוצה של פחות מ-5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. ההנעה הכפולה תישמר יחד עם השינויים הנדרשים כתוצאה משימוש בהנעה היברידית.

תגיות: מיצובישי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.