2017 מיצובישי אקליפס קרוס
מיצובישי אקליפס קרוס - בסוף השנה בישראל.
2017 מיצובישי אקליפס קרוס
מיצובישי אקליפס קרוס - בסוף השנה בישראל.

מיצובישי חושפת את הקורסאובר הקומפקטי החדש שלה, אקליפס קרוס, אשר ינחת בישראל בסוף 2017 עם מנוע 1.5 טורבו.

 

מיצובישי מסירה היום (ג') את הלוט מעל האקליפס קרוס ( Eclipse Cross), הקרוסאובר הקומפקטי החדש של החברה אשר יתחרה בקיה ספורטאז'. מכלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, נמסר כי האקליפס קרוס ישווק בישראל ברבעון האחרון של 2017 מצויד במנוע 1.5 ליטר טורבו חדש.

 

האקליפס קרוס, הנושא עיצוב דמוי קופה אך מהסוג שנדמה כי לא פוגע בשימושיות, קטן במעט מהאאוטלנדר והוא בעל מידת אורך של 4,405 מ"מ, רוחב של 1,805 מ"מ, גובה של 1,685 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,670 מ"מ.

 

בחזית הדגם אנחנו פוגשים מנוע חדש לחלוטין של מיצובישי: 1.5 ליטר טורבו עם הזרקת דלק ישירה המשודך לתיבת CVT רציפה עם אפשרות לתפעול 8 יחסי העברה במצב ידני. אל מנוע זה, מצטרף מנוע 2.2 ליטר טורבו דיזל אשר ישודך לתיבת 8 הילוכים אוטו'. בשלב זה, מיצובישי לא חושפת עדיין נתונים טכניים אודות שני מנועים אלו.

 

האקלפיס קרוס מצויד במערכת הנעה כפולה לפי דרישה, כלומר המערכת פועלת בתעדוף להנעה קדמית ומצרפת את הגלגלים מאחור בהתאם למצב האחיזה. מערכת ההנעה מצוידת בבקרת סבסוב ( S-AWC) המסוגלת לשלוט על המומנט והבלמים של כל גלגל אחורי בנפרד.

 

מיצובישי אקליפס קרוס תא הנוסעים
תא הנוסעים טכנולוגי אך לא מספיק מודרני למראה.

תא הנוסעים מצויד במערכת מולטימדיה מתקדמת עם משטח מגע ייעודי לצד ידית ההילוכים לטובת תפעול נוח יותר וכן בתצוגה עילית צבעונית.

 

פרטים טכניים נוספים על הדגם מיצובישי צפויה לחשוף עם הופעת הבכורה העולמית של הדגם בתערוכת ז'נבה הנפתחת בעוד מספר ימים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.