מיצובישי חושפת בתאילנד את הדור החמישי של הטנדר L-200 טריטון, אלינו הדגם צפוי להגיע במהלך 2015.

2015 מיצובישי האנטר L200

תשע שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי, מיצובישי חושפת היום (יום ג') את ה-האנטר 2015 החדש (L200 /טריטון), דור חמישי לטנדר הוותיק והמצליח של מיצובישי המיוצר מאז 1978 וממנו נמכרו מעל ל-4 מיליון יחידות בעולם.

 

כמו טנדרים רבים בעידן המודרני, ה-האנטר החדש יציע איכות חיים גבוהה יותר לנוסעים לצד יכולת לשמש כרכב עבודה. חיצונית, מיצובישי L200 החדש שומר על קווי העיצוב של הדגם הנוכחי כך שהתחושה הכללית היא של מתיחת פנים מקיפה יותר מאשר דגם חדש לחלוטין. השינוי העיקרי בעיצוב נמצא בחזית ובארגז מאחור שהוא בעל אותן מידות של הדגם הנוכחי אך עמוק יותר ועם יכולת העמסה של 1 טון.

 

שינוי משמעותי יותר נמצא בתא הנוסעים כאשר מיצובישי מבטיחה שיפור משמעותי בתחומי בידוד הרעשים ונוחות הנסיעה, זאת יחד עם שיפור במרווח לנוסעים למרות שמידות הדגם לא השתנו במיוחד עם 5.0 מטר אורך 1.8 מטר רוחב, 1.65-1.77 מטר גובה (בהתאם לסוג ההנעה) ובסיס גלגלים של 3.0 מטר.

 

 

הטריטון החדש מבוסס על שלדת הסולם של הדגם היוצא שלפי מיצובישי עברה שדרוג והקשחה. מיצובישי תציע את הדגם, כמו בעבר, בשלוש תצורות – חד קבינה, קבינה וחצי (Club Cab) ודאבל קבינה יחד עם הנעה אחורית בלבד או כפולה.

 

היצע המנועים בדגם כולל שני מנועי דיזל ובנזין אחד. מנוע הטורבו דיזל 2.5 ליטר המוכר יוצע כבעבר בשני הספקים של 136 כ"ס או 178 כ"ס. אל מנוע זה מצטרף מנוע 2.4 ליטר חדש בהספק של 180 כ"ס ו-43.8 קג"מ וכן מנוע בנזין בנפח של 2.4 ליטר בהספק של 128 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת 5 הילוכים ידנית או אוטו'.

 

יו"ר והמנכ"ל מיצובישי מוטורס אוסמו מסוקו: "הטריטון הקודם הושק באוגוסט 2005 ומכר כ-1,260,000 יחידות ברחבי עולם עד לספטמבר השנה. סיגמנט הטנדרים הוא אחד המוצרים החשובים ביותר שלנו ותרם רבות להתחדשות שלנו. בדיוק כמו שהדגם הקודם עשה אנו מצפים מדגם חדש זה להמשיך להיות מודל הליבה שלנו, ולתרום לשיפור הערך הארגוני שלנו וצמיחה בת קיימא בעתיד".

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.