מיצובישי טריטון 2015 החדש המחליף את ההאטנר, יוצע עם הנעה קדמית או כפולה, בכמה רמות גימור ועם מנוע 2.4 טורבו דיזל חדש בהספק של עד 181 כ"ס.

2015 מיצובישי טרייטון L200
מיצובישי טריטון L200 החדש נוחת בישראל.

כלמוביל, יבואנית מיצובישי בישראל, משיקה היום (ד') את מיצובישי L200  טריטון החדש, הדור החמישי לטנדר L200 של מיצובישי המחליף את ההאנטר ששרת את החברה ב-10 השנים האחרונות. הטריטון החדש יוצע בישראל עם הנעה קדמית 4X2 בלבד או כפול 4X4, במרכב דאבל קבינה בלבד ועם מנוע 2.4 ליטר טורבו דיזל חדש.

 

הטריטון תוכנן מחדש ולפי מיצובישי הוא מציג שיפור משמעותי בכ-330 תחומים שונים לעומת הדגם היוצא, בין אם בנוחות הנסיעה, יכולת השטח, המרווח לנוסעים, צריכת הדלק ועוד, כך למשל מערכת בקרת האקלים מסוגלת לקרר את תא הנוסעים בכ-30% מהר יותר מהדגם היוצא, בידוד הרעשים שופר משמעותית לפי מיצובישי או ספוג ויסקו אלסטי במושבים יתרום לנוחות משופרת לנוסעים מלפנים ומאחור.

 

הטריטון לא שונה במידותיו מהדגם היוצא עם אורך של 5.0 מטר, רוחב של 1.8 מטר ובסיס גלגלים של 3.0 מטר. הגובה נעה בין 5 מטר בדגמי ההנעה הקדמית ל-1.77 מטר בדגמי ההנעה הכפולה. ארגז הרכב גדול משמעותית מבעבר וכושר העמסה של הדגם עומד על 1,035 ק"ג. כושר הגרירה של הדגם הוא הגבוה ביותר בסגמנט (משמעותית) עם משקל גרירה מרבי של 3.1 טון. 

 

הטריטון L200 החדש נוטש את מנוע ה-2.5 ליטר טורבו דיזל של הדגם היוצא, במקומו מותקן בחזית מנוע 2.4 ליטר טורבו דיזל MIVEC חדש לחלוטין (בתקן יורו 6) – חזק יותר וחסכוני יותר. מנוע זה מוצע בשתי גרסאות הספק: 154 כ"ס בכל דגמי הבסיס ו-181 כ"ס בדגם הדקאר היקר והמאובזר ביותר, המומנט המרבי עומד בהתאמה על 38.8 קג"מ בין 1,500-2,500 או 43.8 קג"מ ב-2,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 5 הילוכים אוטו' והוא מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.4 שניות (בדגם דקאר), כשתי שניות פחות מהדגם היוצא.

 

צריכת הדלק בדגם עומדת על 15.9 ק"מ לליטר בדגם 2X4 עם 154 כ"ס ועד 13.9 ק"מ לליטר בדגם הדקאר 4X4. מדובר בשיפור משמעותי לעומת הדגם היוצא ובכ-20% פחות מהמתחרים הישירים בישראל (איסוזו D-MAX וטויוטה היילקס). שיפור זה הושג גם תודות להפחתת יחס הדחיסה במנוע, מ-16.5:1 במנוע היוצא ל-15.5:1 במנוע החדש. שימוש בבלוק מנוע מאלומיניום במנוע החדש, אפשר למיצובישי להפחית ממשקל המנוע כ-30 ק"מ.

 

כל דגמי ההנעה הכפולה של הטריטון מצוידים בבורר מצבי הנעה Super Select 4WD II אשר פותחה במקור עבור הפאג'רו ומאפשרת לנהג לבחור את ההנעה הרצויה המתאימה ביותר באמצעות חוגה נוחה לתפעול, על פי תנאי השטח ותנאי הנהיגה. ניתן להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב. המערכת כוללת נעילת דיפרנציאל מרכזית ואחורית.  מיצובישי טרייטון - מפרט טכני מלא.

 

 2015 מיצובישי טרייטון  - מחירים:

 דגם

מחיר

צריכת דלק משולבת (ק"מ לליטר)

ציון ירוק

2X4 Triton L200- ידני 2.4 ליטר דיזל Invite- 154 hp

  194,900 שקל

15.9

15

2X4 Triton  L200- אוט 2.4 ליטר דיזל Instyle- 154 hp

  219,900 שקל

14.3

15

4X4 Triton  L200- ידני 2.4 ליטר דיזל Intense- 154 hp

  219,900 שקל

15.6

15

4X4 Triton  L200- אוט 2.4 ליטר דיזל Desert- 154 hp

  231,900 שקל

13.9

15

4X4 Triton  L200- אוט 2.4 ליטר דיזל Dakar- 181 hp

  244,900 שקל

13.9

15

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.