יונדאי i20 החדשה שתנחת אצלנו לקראת אפריל 2015, תוצע עם מנוע 1.0 טורבו שלושה צילינדרים בהספק של 120 כ"ס.

2015 יונדאי i20 החדשה

יונדאי כבר חשפה עבורנו את המפרט הטכני של יונדאי i20 החדשה לשנת 2015 אותו תוכלו למצוא בקישור. בתערוכת פריז שנפתחה בסוף השבוע האחרון (4-19.10), יונדאי הציגה את המנועים החדשים שלה לאירופה לשנת 2015, ביניהם מנוע שלושה צילינדרים טורבו T-GDI בנפח 1.0 ליטר שישרת את ה-i20 החדשה החל מהשנה הבאה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

למנוע קטן הנפח הספק מרבי של 120 כ"ס ומומנט מרבי של 17.5 קג"מ והוא ישודך לתיבת הילוכים ידנית בתחילה, יונדאי לא מציינת עדיין האם מנוע זה ישודך עם השקת הדגם גם לתיבת השבעה הילוכים כפולת המצמדים (DCT) החדשה שלה.

 

מנוע זה יצטרף למנועים האטמוספריים המוכרים מהדגם הנוכחי: 1.25 ליטר עם 75 או 85 כ"ס ו-1.4 ליטר עם 100 כ"ס שיוצע גם עם תיבת 4 הילוכים אוטו' כמו בדגם הנוכחי.

 

אז לאחר שמעל לשנתיים אנחנו שומעים שוב ושוב על מנועי הטורבו קטני הנפח של יונדאי (וקיה) החל מהשנה הבאה כאמור נמצא אותם בדגמי יונדאי, יתכן שגם ב-i30 המחודשת, שם כבר נמצא מנוע 1.4 טורבו עליו יונדאי עדיין לא סיפקה פרטים טכניים כלשהם.

 

 

 

תגובות (4)

This comment was minimized by the moderator on the site

עבודה יפה, עדיפה על הפולו

This comment was minimized by the moderator on the site

עם תיבת כפולת מצמדים כנראה יהיו בעיות אמינות כמו שיש אצל האירופאיות.<br /><br />התיבה האוטמאטית הנוכחית של ה i20 מיושנת ועגלתית (ממהרת להעלות הילוכים ולא יכולה להוריד 2 הילוכים בבת אחת).

This comment was minimized by the moderator on the site

ל-i20 הידנית יש את תיבת ההילוכים הנוחה ביותר שנתקלתי בה אי פעם. קלאץ' רך, ידית הילוכים מדוייקת וקלה לתפעול. בקיצור, תענוג!

This comment was minimized by the moderator on the site

יש לי כזו ואכן ההילוכים נוחים ומדויקים מאוד

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location