מאזדה CX-30 טורבו
מאזדה CX-30 טורבו.
מאזדה CX-30 טורבו
מאזדה CX-30 טורבו.

מאזדה ממשיכה להטמיע את מנוע ה-2.5 ליטר טורבו שלה בדגמיה השונים, מה שהחל עם מאזדה CX-9 לפני כחמש שנים, המשיך גם למאזדה 6 ומאזדה CX-5 וממש לאחרונה גם למאזדה 3 טורבו כך שרק טבעי שהקרוסאובר המתבסס על מאזדה 3 יקבל גם הוא את אותו המנוע, מדובר כמובן על מאזדה CX-30.

 

כמו בשאר דגמי מאזדה, מנוע ה-2.5 ליטר טורבו מייצר הספק מרבי של 230 כ"ס ו-42.8 קג"מ ובשימוש בדלק פרימיום (98 אוקטן אצלינו) מתקבל הספק מרבי של 250 כ"ס ומומנט מרבי של 44.2 קג"מ. המנוע הזה משודך כסטנדרט לתיבת 6 הילוכים אוטו ולמערכת הנעה כפולה AWD.

 

כמו במקרה של מאזדה 3, גם כאן הדגם זוכה לעיצוב קצת ספורטיבי ודרמטי יותר, עם גימור כהה לגריל ומסגרת הגריל, חישוקי סגסוגת בשחור, מראות צד בשחור מבריק, סופיות פליטה בולטות ועוד. פרטים נוספים על הדגם מאזדה תחשוף לקראת ההשקה בהמשך השנה.

 

מאזדה כידוע שואפת להפוך לסוג של מותג פרימיום והטמעת מנוע עם נתונים כאלו בדגמים קומפקטיים, שהם לא דגמי ביצועים או משהו כזה, זה חלק בלתי נפרד מהתהליך הנדרש בכדי שהמותג גם יחשב ככזה שכן נתונים כאלו זה משהו שאפשר למצוא רק במותגי פרימיום.

את המנוע הזה אנחנו לא מצפים לפגוש בישראל, בשלב זה מאזדה מסתדרת היטב בשוק המקומי שלנו עם המנועים האטמוספריים 2.0 ליטר ו-2.5 ליטר של המותג, אבל זה יזיק למכירות ולהילה של המותג אם מאזדה CX-5 או מאזדה 6 כן ישווקו בישראל עם מנוע זה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.