מערכת מולטימדיה MIB3
מערכת מולטימדיה MIB3 לקודיאק, קארוק וסופרב
מערכת מולטימדיה MIB3
מערכת מולטימדיה MIB3 לקודיאק, קארוק וסופרב

בשבוע שעבר סקודה הציגה מגוון שדרוגים להם יזכו דגמי סקודה השונים החל משנת 2021 וכעת, החברה מדווחת כי הדגמים קודיאק, קארוק וסופרב יזכו במקביל, בתחילת 2021, למערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר וכן לשקעי USB מסוג טייפ C כולל אחד ייעודי למצלמת דרך.

 

למעט דגמי הבסיס עם מערכת SWING ומסך "6.5, כל שאר רמות הגימור יקבלו את מערכת המולטימדיה העדכנית MIB3 של סקודה, מערכת הכוללת eSIM לחיבור קבוע לרשת האינטרנט וקבלת עדכונים אונליין. המערכת מוצעת עם מסכי מגע בגדלים של "8 או "9.2 והיא כוללת את העוזרת הקולית של סקודה העונה לשם "Laura" ומאפשרת באמצעות פקודה קולית טבעית הכנסת יעד למערכת הניווט, שינוי הטמפרטורה בבקרת האקלים ועוד. המערכת כוללת כמובן גם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי.

 

שקעי USB טייפ C
שקעי USB טייפ C.

 

באמצעות שימוש בשירות האונליין ŠKODA ID, הנהג יכול ליצור לעצמו פרופיל אישי (עד 14 כאלו) הכולל את כל ההעדפות האישיות שלו, כולל כיוון מראות הצד, התצוגה בלוח המחוונים הדיגיטלי, הגדרות תאורה, הגדרות של מערכות בטיחות מתקדמות ועוד. את כל ההגדרות האישיות האלו ניתן להעביר לכל רכב אחד של סקודה כך שאם הנהג רכש רכב חדש אחר של סקודה או אם סתם השכיר רכב של סקודה, את כל ההגדרות האישיות הוא יכול להעביר לרכב החדש בלחיצת כפתור. את היכולות האלו נמצא גם בדגמי הקאמיק והסקאלה, שהם הדגמים הראשונים לקבל את מערכת MIB3 וכמובן שגם באוקטביה החדשה. לקריאה נוספת על מערכת MIB3 וכל היכולות שלה

בנוסף למערכת המולטימדיה החדשה, כל שקעי ה-USB מסוג A בדגמים יוחלפו בשקעים מסוג C. כאופציה, ניתן להוסיף שקע USB מאחורי המראה המרכזית עבור טעינה של מצלמת דרך כך שכבר לא צריך להסתבך עם התקנה מורכבת.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.