כשלוש שנים לאחר שהציגה את הדור השני של ה- CX-5 ולאחר העדכון המשמעותי לדגמי 2019, מאזדה מאזדה מעניקה לקרוסאובר הקומפקטי שלה עוד מקצה שדרוגים קטן הכולל תא נוסעים מעודכן וטכנולוגי יותר, בידוד רעשים משופר, מולטימדיה חדשה, עדכון למערכות הבטיחות ועוד.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אם אתם מתקשים למצוא הבדלים חיצוניים לעומת הדגם הנוכחי אתם לא לבד, שכן למעט עיצוב חדש לסמלי מאזדה מלפנים ומאחור מאזדה לא ביצעה כל של שינוי בעיצוב הדגם. מבחר הצבעים עודכן וכעת תוכלו לבחור מבין 10 צבעים שונים למרכב, כולל צבע אפור מטאלי חדש. יש לציין כי את העדכון הזה מאזדה כבר הציגה עבור השוק האמריקאי ומגפת הקורונה עכבה את העדכון עבור השוק האירופי. 

כניסה לתא הנוסעים המעודכן תגלה שלא הרבה השתנה ויזואלית אך נוכל למצוא לוח מחוונים חדש עם מסך גדול במרכזו, מסך "8 במקום "7 למערכת המולטימדיה ואופציות חדשות לריפודי המושבים ולגימור בתא הנוסעים. 

 

2020 מאזדה CX-5 החדש
מולטימדיה 8 אינץ' חדשה, ממשק חדש לבקרת האקלים ועוד שדרוגים קטנים

אווירת הפרימיום שמאזדה מנסה להשיג שודרגה גם באמצעות תוספת של תאורת אווירה מסוג LED במקומות שונים בתא הנוסעים ואפילו מפתח הרכב זכה לעיצוב חדש ויוקרתי יותר.  בנוסף לכך מאזדה מדווחת על מגוון שדרוגים שהיא ביצעה בכדי להפחית את רעשי הכביש והרוח וכן בכדי להפחית רעידות החודרות אל חלל תא הנוסעים.

 

2020 מאזדה CX-5 החדש
סמלים חדשים מלפנים ומאחור.

בתחום ההנעה אין חדשות של ממש כך שהדגם ממשיך עם המנועים המוכרים: 2.0 ליטר 165 כ"ס, 2.5 ליטר 194 כ"ס או 2.2 טורבו דיזל בהספקים של 150 או 184 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטו', שקיבלה מנופי העברת הילוכים חדשים מגלגל ההגה, והלקוחות יכולים לבחור מבין הנעה קדמית או כפולה, למעט דגם הדיזל הבכיר המצויד בהנעה כפולה כסטנדרט. דגמי ההנעה הכפולה שודרגו עם מצב שטח הבולם סחרור של גלגל עם אחיזה נמוכה וכולל בנוסף מערכת סיוע לזינוק בעליה (לשטח).

 

2020 מאזדה CX-5 החדש
שדרוג תחושת הפרימיום.

מערכת הבלימה האוטונומית בדגם שודרגה כך שהיא כוללת זיהוי הולכי רגל גם בשעות החשיכה (10-80 קמ"ש) ובכדי לשפר את הנראות חיישן התאורה ידליק את האורות הראשיים כחצי שעה לפני השקיעה.

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

מחירים הזויים. לא סתם שאין כמעט קונים פרטיים לכלל דגמי מזדה. לכל דגם הם דופקים תג מחיר עם תוספת פרמייה של 20-30 אלף שח, מעל המחיר שכדאי לשלם. חיים בסרט שם בדלק מוטורס. המכוניות האלה לא כדאיות...

מחירים הזויים. לא סתם שאין כמעט קונים פרטיים לכלל דגמי מזדה. לכל דגם הם דופקים תג מחיר עם תוספת פרמייה של 20-30 אלף שח, מעל המחיר שכדאי לשלם. חיים בסרט שם בדלק מוטורס. המכוניות האלה לא כדאיות במחירים המופרזים האלה.

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location