כשלוש שנים לאחר שהציגה את הדור השני של ה- CX-5 ולאחר העדכון המשמעותי לדגמי 2019, מאזדה מאזדה מעניקה לקרוסאובר הקומפקטי שלה עוד מקצה שדרוגים קטן הכולל תא נוסעים מעודכן וטכנולוגי יותר, בידוד רעשים משופר, מולטימדיה חדשה, עדכון למערכות הבטיחות ועוד.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

אם אתם מתקשים למצוא הבדלים חיצוניים לעומת הדגם הנוכחי אתם לא לבד, שכן למעט עיצוב חדש לסמלי מאזדה מלפנים ומאחור מאזדה לא ביצעה כל של שינוי בעיצוב הדגם. מבחר הצבעים עודכן וכעת תוכלו לבחור מבין 10 צבעים שונים למרכב, כולל צבע אפור מטאלי חדש. יש לציין כי את העדכון הזה מאזדה כבר הציגה עבור השוק האמריקאי ומגפת הקורונה עכבה את העדכון עבור השוק האירופי. 

כניסה לתא הנוסעים המעודכן תגלה שלא הרבה השתנה ויזואלית אך נוכל למצוא לוח מחוונים חדש עם מסך גדול במרכזו, מסך "8 במקום "7 למערכת המולטימדיה ואופציות חדשות לריפודי המושבים ולגימור בתא הנוסעים. 

 

2020 מאזדה CX-5 החדש
מולטימדיה 8 אינץ' חדשה, ממשק חדש לבקרת האקלים ועוד שדרוגים קטנים

אווירת הפרימיום שמאזדה מנסה להשיג שודרגה גם באמצעות תוספת של תאורת אווירה מסוג LED במקומות שונים בתא הנוסעים ואפילו מפתח הרכב זכה לעיצוב חדש ויוקרתי יותר.  בנוסף לכך מאזדה מדווחת על מגוון שדרוגים שהיא ביצעה בכדי להפחית את רעשי הכביש והרוח וכן בכדי להפחית רעידות החודרות אל חלל תא הנוסעים.

 

2020 מאזדה CX-5 החדש
סמלים חדשים מלפנים ומאחור.

בתחום ההנעה אין חדשות של ממש כך שהדגם ממשיך עם המנועים המוכרים: 2.0 ליטר 165 כ"ס, 2.5 ליטר 194 כ"ס או 2.2 טורבו דיזל בהספקים של 150 או 184 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטו', שקיבלה מנופי העברת הילוכים חדשים מגלגל ההגה, והלקוחות יכולים לבחור מבין הנעה קדמית או כפולה, למעט דגם הדיזל הבכיר המצויד בהנעה כפולה כסטנדרט. דגמי ההנעה הכפולה שודרגו עם מצב שטח הבולם סחרור של גלגל עם אחיזה נמוכה וכולל בנוסף מערכת סיוע לזינוק בעליה (לשטח).

 

2020 מאזדה CX-5 החדש
שדרוג תחושת הפרימיום.

מערכת הבלימה האוטונומית בדגם שודרגה כך שהיא כוללת זיהוי הולכי רגל גם בשעות החשיכה (10-80 קמ"ש) ובכדי לשפר את הנראות חיישן התאורה ידליק את האורות הראשיים כחצי שעה לפני השקיעה.

תגובות (13)

This comment was minimized by the moderator on the site

מחירים הזויים. לא סתם שאין כמעט קונים פרטיים לכלל דגמי מזדה. לכל דגם הם דופקים תג מחיר עם תוספת פרמייה של 20-30 אלף שח, מעל המחיר שכדאי לשלם. חיים בסרט שם בדלק מוטורס. המכוניות האלה לא כדאיות...

מחירים הזויים. לא סתם שאין כמעט קונים פרטיים לכלל דגמי מזדה. לכל דגם הם דופקים תג מחיר עם תוספת פרמייה של 20-30 אלף שח, מעל המחיר שכדאי לשלם. חיים בסרט שם בדלק מוטורס. המכוניות האלה לא כדאיות במחירים המופרזים האלה.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

מסכים ומצטרף. לדעתי הדבר היחידי שנשאר למאזדה הוא עיצוב שעדיין הוא לא פחות ממדהים. בכל שאר הפרמטרים נשארו מאחור ובמקום לא מחמיא.
לאחרונה, לא בדגם החדש, ערכתי נסיעת מבחן ארוכה ולמרבה הצער הוא לא...

מסכים ומצטרף. לדעתי הדבר היחידי שנשאר למאזדה הוא עיצוב שעדיין הוא לא פחות ממדהים. בכל שאר הפרמטרים נשארו מאחור ובמקום לא מחמיא.
לאחרונה, לא בדגם החדש, ערכתי נסיעת מבחן ארוכה ולמרבה הצער הוא לא מתקרב באיכויות לאירופאיות: 3008, C5 איירקרוס, הפולקסוואגן טיגואן והקודאיק או אפילו ליפן/קוריאה כמו הקשקאי של ניסן עם מנוע ה-1.33 מבית מרצדס או הקיה ספורטאג' בדגם ה-GT Line

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אם אמינות היא בסדר העדיפויות וברצונך להחזיק את הרכב בבעלות פרטית לכמה שנים טובות אז מאזדה דווקא נמצאת במקום הראשון.
החבורה הנכבדת הנ"ל - באיזור ה 150K קמ (או לפני) יתחילו בעיות - עם הגיר, המנועים,...

אם אמינות היא בסדר העדיפויות וברצונך להחזיק את הרכב בבעלות פרטית לכמה שנים טובות אז מאזדה דווקא נמצאת במקום הראשון.
החבורה הנכבדת הנ"ל - באיזור ה 150K קמ (או לפני) יתחילו בעיות - עם הגיר, המנועים, חשמלציה וכו'... פולקסוואגן עם ה-DSG (מצמדים, מכטרוניק) לא שיא האמינות, ניסאן זה מותג פח מאז שנרכש ע"י רנו, משתמשים בגיר רציף דפוק ולא אמין. ספורטאג' GT עם גיר רובוטי.
הבעיה שבישראל מחירי החלפים הם לא פחות משחיטה, גם מחיר העבודה גבוה כי יבואני הרכב גוזרים מחיר על הידע הטכני... לדעתי בישראל עדיף לקנות רכב אמין בשביל להיפגש כמה שפחות עם המוסך.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

הם גובים פרמיה כי הרכבים שלהם יקרים ליצור...הגימור תמיד בדרגה אחת מעל כולם והמנוע עם הגיר הם רגילים ללא חיסכון של מנוע טורבו זעיר או גיר רציף זול או רובוטי זול ומפוקפק....הם ייחודיים בזה וכנראה יש...

הם גובים פרמיה כי הרכבים שלהם יקרים ליצור...הגימור תמיד בדרגה אחת מעל כולם והמנוע עם הגיר הם רגילים ללא חיסכון של מנוע טורבו זעיר או גיר רציף זול או רובוטי זול ומפוקפק....הם ייחודיים בזה וכנראה יש להם קונים בעולם במחיר היקר יחסית...החסרון היחיד הוא צריכת הדלק

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

מאזדה נוקטת בגישה טכנולוגית שונה מייצרניות רכב אחרות וממשיכה להשתמש בתיבות הילוכים פלנטריות. זה אמנם בא על חשבון ביצועים וצריכת דלק - אבל הן אמינות מאוד וכנראה יחזיקו מעמד יותר שנים.
הרבה יפניות...

מאזדה נוקטת בגישה טכנולוגית שונה מייצרניות רכב אחרות וממשיכה להשתמש בתיבות הילוכים פלנטריות. זה אמנם בא על חשבון ביצועים וצריכת דלק - אבל הן אמינות מאוד וכנראה יחזיקו מעמד יותר שנים.
הרבה יפניות אחרות עברו לשימוש בגיר רציף - אני לא אוהב את חווית השימוש וגם יש ספקות לגבי עמידות שלו לאורך זמן. האירופאיות עם מנועים מוגדשים ותיבות רובוטיות - גם פה יש הרבה ספקות לגבי שרידות ואמינות לאורך שנים.
אם הייתי צריך לקנות רכב בידיעה שאחזיק בו ל-10 שנים - הייתי מעדיף את מאזדה.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

מאזדה מכוניות טובות. פרימיום? בחלום!

This comment was minimized by the moderator on the site

מזדה יקר פלסטיק זול גמר אותי בדלק. עברתי לטויוטה עולם אחר .אחלה שירות בנתניה תודה

This comment was minimized by the moderator on the site

מחיר יקר מאוד רכב לעשירון העליון לא מוצדק לרכוש רכב במחיר כזה יש מיתחרים לא פחות טובים וזולים בעשרות אלפי שקלים ועוד במצב הכלכלי היום

This comment was minimized by the moderator on the site

תתעדכנו לגבי CX5 2021.

This comment was minimized by the moderator on the site

מה המחיר של 2021 או לפחות מתי יצאו המחירים

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location