גרסאות ביצועים למרצדס GLC -GLC קופה עם מנוע V8 בי טורבו בהספקים של 476 ו-510 כ"ס.

 

מרצדס חושפת לפני תערוכת ניו יורק את גרסאות הביצועים למרצדס GLC ו-GLC קופה, אותן היא ציידה במנוע 4.0 ליטר V8 בי-טורבו של חטיבת AMG. לשני הדגמים אין יותר מידי מתחרים בשלב זה, למעט אלפא רומיאו סטלביו QV, פורשה מקאן טורבו ויגואר F-PACE SVR שיוצג בהמשך השנה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מנוע ה-V8 בי טורבו, הזהה למנוע המתקן ב-C63 AMG, מייצר בדגמים GLC63 4MATIC+ ו- GLC63 4MATIC+ קופה הספק מרבי של 476 כ"ס ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ. את ה- GLC63 קופה, ניתן לקבל גם בדגם 'S' עם הספק מרבי 510 כ"ס ומומנט מרבי של 71.35 קג"מ.

 

כל הדגמים מצוידים בתיבת 9 הילוכים אוטו' AMG SPEEDSHIFT MCT 9 הכוללת מצמד רטוב לתחילת תנועה, המחליף את את ממיר המומנט המסורתי, ובמערכת הנעה כפולה עם דיפרנציאל מוגבל החלקה אחורי.

 

לפי מרצדס, תחנת הכוח הזו מסוגלת להאיץ את שני הדגמים מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.0 שניות, נתון זהה לסטלביו QV לו הספק מרבי של 510 כ"ס, או ב-3.8 שניות בדגם GLC63 S קופה. בכל הדגמים הגבלת מהירות אלקטרונית ל-250 קמ"ש.

 

מרצדס GLC63 AMG תא הנוסעים
תא נוסעים באווירה ספורטיבית.

בכל הדגמים בורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה מבין ארבעה מצבים כאשר דגמי ה- GLC63 קופה כוללים מצב נוסף, “RACE”. בנוסף לכך, הדגמים נשענים על מתלי אוויר בכיול AMG עם אפשרות בחירה מבין 3 מצבי כיול וגם את מערכת ההיגוי הנהג יכול לכייל לשני מצבים, נוחות או ספורט.

 

עיצוב שונה לפגושים ולגריל הקדמי, תוספת של חצאיות צד וחיפוי קרבון למראות הצד ועוד, יוצרים את השוני הוויזואלי לעומת הדגמים הרגילים. לדגם חישוקי "19 כסטנדרט עם צמיגי 235/55 מלפנים ו-255/50 מאחור, דגם ה-'S' מצויד כסטנדרט בחישוקי "20 עם צמיגי 265/45 מלפנים ו-295/40 מאחור.