תמונות שדלפו לרשת מיפן, חושפות לראשונה את מתיחת הפנים למאזדה CX-5 לשנת 2015 אשר צפוי להציג את עיצובו המחודש בסוף החודש בתערוכת לוס אנג'לס.

2015 מאזדה CX-5 החדש

מאזדה CX-5 שהוצג לראשונה בספטמבר 2011 בתערוכת פרנקפורט, הגיע לגיל בו בעולם הרכב מבצעים מהלכי אנטי אייג'ינג – כלומר מתיחת פנים. את מתיחת הפנים לדגם מאזדה צפויה להציג כבר בסוף החודש בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס אך כמו במקרים רבים, תמונות מקטלוג הדגם ביפן כבר הספיקו לדלוף לרשת ולחשוף אותנו לראשונה אל הפנים החדשות של הקרוסאובר הקומפקטי של מאזדה – CX-5.

 

לפי התמונות שדלפו, 2015 מאזדה CX-5 זוכה לחזית מעודכנת הכוללת פגוש קדמי חדש עם גריל חמש צלעות אופקיות ופנסים ראשיים בעיצוב חדש בהשראת מאזדה 3 החדשה, יחד עם עדכון לגרפיקה של הפנסים מאחור ועיצובים מעודכנים לחישוקי הגלגלים. מאזדה CX-5 היה הדגם הראשון במאדה להציג את שפת העיצוב החדשה (KODO) של החברה והעדכון העיצובי לדגם מיישר קו עם דגמי מאזדה האחרונים.

 

תמונות של תא הנוסעים עוד אין בידינו, אך שם דווקא צפוי להיות השינוי המשמעותי יותר כאשר הדגם צפוי לקבל דשבורד המעוצב בהשראת הדשבורד של מאזדה 3 כולל מסך המולטימדיה (MZD) הניצב כמו טאבלט מעל הדשבורד.

 

בתחום המכני לא צפויים שינויים מיוחדים, למעט עדכון לכיול המתלים וההיגוי ושיפור של בידוד הרעשים כפי שרוב היצרנים עושים בכל מתיחת פנים לדגם.

 

יחד עם מאזדה CX-5 המחודש, מאזדה תציג בלוס אנג'לס את מאזדה CX-3 החדש, הקרוסאובר העירוני הראשון של מאזדה.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.