2023 סובארו אאוטבק החדש
סובארו אאוטבק החדש - מתיחת פנים קלה.
2023 סובארו אאוטבק החדש
סובארו אאוטבק החדש - מתיחת פנים קלה.

כן, האאוטבק הנוכחי נחת בישראל רק באוקטובר 2021 אך בשוק האמריקאי הדגם הזה הוצג כבר לפני שלוש שנים, באפריל 2019, כך שאל תתפלאו שסובארו "כבר" מעדכנת את הדגם.

 

מה השתנה? לא יותר מידי אך העיצוב החיצוני זכה לעדכון מקיף עם עיצוב חדש וקרבי יותר לפגוש הקדמי שגם מכיל גריל גדול ובולט יותר התחום בפנסים ראשיים בעיצוב חדש. רוכשי הדגם יוכלו לבחור בגרסה בעלת מראה קשוח וקרבי יותר (הדגם בלבן) הכוללת השחרה של מסגרת החלונות, פגושים גסים יותר, חיפוי מראות צד בשחור וגימור שחור מבריק לחישוקי הגלגלים.

 

2023 סובארו אאוטבק החדש תא הנוסעים
מולטימדיה מעודכנת.

תא הנוסעים נותר ללא שינוי ויזואלי אך מערכת המולטימדיה "11.6 האנכית עודכנה וסובארו מבטיחה פעולה מהירה וחלקה יותר של המערכת לצד חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (מסך מלא), מצב Valet שנוסף ועוד. בנוסף לכך, באמצעות פקודה קולית בת 3 מילים ניתן לסמן כל נקודת עניין בשטח וכך אפשר לנווט חזרה לנקודה הזו במועד מאוחר יותר או לשתף אותה עם נהגים אחרים.

 

2023 סובארו אאוטבק החדש
אאוטבק המחודש.

בתחום הבטיחות, כל הדגמים מצוידים בדור האחרון של מערכת הבטיחות המתקדמת EyeSight, ברמת הגימור הגבוהה סובארו הוסיפה מצלמה שלישית רחבה שלפי החברה משפרת את שדה הראייה של המערכת לטובת זיהוי מוקדם יותר של הולכי רגל ורוכבי אופניים. בתחום זה, דרך אגב, סובארו וטסלה הן החברות היחידות המתבססות על מצלמות בלבד עבור מערכות הנהיגה האוטונומיות, סובארו עושה זאת כי ברכב המיועד גם לנהיגת שטח זה בעייתי להתקין חיישנים יקרים כמו רדאר במקום פגיע כמו בפגוש הקדמי.

 

בתחום ההנעה אין שינוי כך שהדגם ממשיך עם מנוע 2.5 ליטר עם 170 כ"ס ו-25.7 קג"מ או 2.4 ליטר טורבו עם 260 כ"ס ו-38.3 קג"מ. כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים CVT רציפה ולמערכת הנעה כפולה עם בקרת X-MODE.

2023 סובארו אאוטבק

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.