2021 סובארו אאוטבק החדש
סובארו אאוטבק החדש.
2021 סובארו אאוטבק החדש
סובארו אאוטבק החדש.

כשנתיים לאחר שהוצג בשוק האמריקאי וקצת לאחר שהגיע לשוק האירופי, סמלת, יבואנית סובארו בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של האאוטבק 2022 החדש, דור שישי לדגם שהפך לאמת מידה לרכב מנהלים פרקטי לטיולי שטח.

 

האאוטבק החדש מבוסס על הפלטפורמה הגלובלית החדשה של סובארו (SGP) המציגה מגוון שדרוגים עבור הדגם כולל התנגדות גבוהה יותר לפיתול וקשיחות מבנית גבוהה יותר שאפשרה לסובארו לשדרג את נוחות הנסיעה, הפחתת רעידות ושיפור היכולות הדינמיות. המידות נותרו כמעט ללא שינוי עם 4.86 מטר אורך, 1.855 מטר רוחב, 1.68 מטר גובה, 2.74 מטר בסיס גלגלים ומרווח גחון של 22 ס"מ.

 

2021 אאוטבק החדש
ללא מנוע הטורבו החדש של הדגם.

כמו שאר דגמי סובארו העדכניים, תא הנוסעים החדש של האאוטבק מודרני למראה ומציג קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדגם היוצא בכל הקשור לאיכות חומרים, גימור וטכנולוגיה. מה שלא השתנה הוא מושבים רחבים ונוחים, משטחי חלונות גדולים יחסית ושדה ראיה מעולה לכל כיוון, תחום עליו סובארו מקפידה מאוד, גם כי הרכבים שלה מיועדים גם לשטח ושם הראות החוצה חשובה עוד יותר מבכביש, וגם כי זה תורם לנינוחות ולתחושת ביטחון בזמן נהיגה.

 

2021 סובארו אאוטבק החדש
מולטימדיה 11.7 אינץ'.

במרכז הדשבורד נמצא את מערכת המולטימדיה החדשה של סובארו עם מסך אנכי "11.6 גדול אך מבלי לוותר על שליטה פיזית נוחה על בקרת האקלים או השמע. המערכת כוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי ויש גם מצלמה עם זיהוי פנים המפעילה אוטומטית את פרופיל הנהג, השומר נתונים כגון כיוון המושבים, מראות הצד, תחנות רדיו יעדי ניווט (לא רלוונטי לישראל) ועוד. מתחת למערכת המולטימדיה נמצא מספק שקעי USB ומקום ייעודי למכשיר הסלולרי עם משטח טעינה אלחוטי.

 

מנוע 2.5 ליטר משופר:

מערכת ההנעה היא אותה מערכת הנעה המוכרת לנו מהפורסטר, מנוע 2.5 ליטר בהספק מרבי של 170 כ״ס ומומונט מרבי של 25.7 קג״מ ב-3,800 סל״ד. זה אותו מנוע המוכר לנו מהפורסטר אך כאן הוא זכה לכיול שונה עם קצת פחות הספק אך יותר מומנט מרבי המושג בסל"ד נמוך יותר, שינוי שהופך את המנוע לנעים יותר בשימוש יום יומי. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים רציפה וכמובן שגם למערכת הנעה כפולה. כמו בפורסטר, הדגם מצויד בבקרת ירידה במדרון ובמערכת X-MODE כסטנדרט - מערכת אלקטרונית לשיפור האחיזה והעברת הכוח בשטח. לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.2 שניות, מהירות מרבית של 192 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 11.6 ק"מ לליטר.

 

בשוק האמריקאי, דרך אגב, האאוטבק משווק גם עם מנוע 2.4 ליטר טורבו של סובארו עם הספק מרבי של 265 כ"ס.

 

2021 סובארו אאוטבק החדש
מנוע 2.5 ליטר עם תעדוף למומנט גבוה וזמין יותר.

 

בטיחות ואבזור נוחות:

האאוטבק החדש מצויד כסטנדרט במערכת הבטיחות המתקדמת EyeSight, שלפי מבחנים שבוצעו לדגם בארגון הבטיחות Euro NCAP מדובר במערכת עם היכולות הגבוהות ביותר כיום בתחום עם ביצועים מעולים של המערכת במגוון תרחישים שונים. המערכת כולל בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע ושמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת אקטיבי, היגוי אקטיבי המסייע באת תמרון חירום, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה, אור גבוה אוטומטי, תצוגה עילית של התראות בטיחות ועוד. האאוטבק החדש מצויד במערכת זיהוי פנים DMS המנטרת את עייפות הנהג ובאמצעות זיהוי הנהג מפעילה אוטומטית את הפרופיל האישי שלו כך שמראות הצד, המושבים ובקרת האקלים מכוונים בהתאם לפרופיל.

 

2021 סובארו אאוטבק החדש
שדרוג משמעותי לתא הנוסעים.

 את האאוטבק החדש תוכלו לרכוש בשתי רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית לימיטד (LIMITED) כוללת, בין היתר: תאורה ראשית LED עוקבת פנייה, חיישני תאורה וגשם, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, קיפול חשמלי למראות הצד, חיישני חנייה אחוריים,שמשות כהות מאחור,חישוקי סגסוגת "18, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, מפתח חכם לפתיחה והתנעה, בלם יד חשמלי, מצלמת רוורס מקורית, מולטימדיה "11.6, אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, 4 שקעי USB מלפנים ומאחור ועוד.

 

2021 סובארו אאוטבק החדש
אאוטבק החדש.

רמת הגימור הבכירה יותר לקשרי (LUXURY) מוסיפה לרשימה דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה ללא מגע, ריפודי עור, זיכרונות למושב הנהג, מערכת שמע משודרגת מבית HARMAN KARDON עם 12 רמקולים, מצלמות צד וקדמית, חלון גג ועוד שינויים קוסמטיים. 2021 סובארו אאוטבק החדש - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2021 סובארו אאוטבק מחירון:

אאוטבק 2.5 ליטר לימיטד - 229,900 ₪

אאוטבק 2.5 ליטר לקשרי - 254,900 ₪

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 19

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.