סדרה 2 המחודשת זכתה בעדכון קל לעיצוב החיצוני, מעמיק יותר בתא הנוסעים וממשיכה עם אותם המנועים בהספקים של 136 עד 370 כ"ס.

 

כשלוש וחצי שנים מאז שהוצגה לראשונה, ב.מ.וו מעניקה לסדרה 2, בכל גרסאות המרכב של הדגם, מתיחת פנים שעיקרה, ליטוש קל לעיצוב החיצוני, שדרוג תא הנוסעים והתקנה של מערכת מולטימדיה עדכנית. ב.מ.וו תחל בשיווקה של סדרה 2 המחודשת באירופה כבר בחודש יולי הקרוב. 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חיצונית, אנחנו פוגשים עיצוב חדש לפגוש עם כונסי אוויר גדולים יותר וגריל בעיצוב מעודכן. הפנסים הראשיים עודכנו ויחידות תאורה בטכנולוגיית bi-LED יוצעו מעתה כסטנדרט בכל רמות הגימור (תאורה אדפטיבית כאופציה). בנוסף לכך נוכל למצוא עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ולמבחר הצבעים החיצוניים נוספו שלושה צבעים חדשים.

 

תא הנוסעים שודרג בצד הוויזואלי והטכנולוגי, עם התקנה של מערכת i-Drive החדשה הכוללת מסך מגע מרכזי "8.8 וחוגת שליטה מרכזית עם משטח מגע, משטח טעינה אלחוטי למכשירים סלולריים, לוח מחוונים בעיצוב חדש עם פונטים בלבן במקום בכתום המוכר (גם בבקרת האקלים), עדכון של הגימור בתא הנוסעים ועוד.

 

ב.מ.וו סדרה 2 החדשה 2017 תא הנוסעים
שדרוג כולל לתא הנוסעים.

היצע המנועים בדגם נותר כשהיה וכולל בדגם הבסיס את מנוע ה-1.5 שלושה צילינדרים טורבו עם 136 כ"ס בדגם 218i וממשיך למנוע 2.0 טורבו בהספקים של 184 עד 252 כ"ס ועד למנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טורבו בהספק מרבי של 340 כ"ס בדגם M240i הספורטיבי. היצע מנועי הדיזל כולל מנוע 2.0 ליטר בשלושה הספקים של 150 כ"ס, 190 כ"ס ו-224 כ"ס. כמו בדגם היוצא המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים אוטו' וחלק מיחידות ההנעה מוצעות כאופציה עם מערכת הנעה כפולה x-Drive.

 

גם ה-M2 הבכירה מבין דגמי סדרה 2 זכתה לעדכון דומה והיא ממשיכה לעשות שימוש במנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טווין-טורבו בהספק מרבי של 370 כ"ס ומומנט מרבי של 47.4 קג"מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 של 4.3 שניות בשידוך לתיבת M-DCT כפולת המצמדים.

 

ב.מ.וו סדרה 2 החדשה 2017 ב.מ.וו סדרה 2 החדשה 2017

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location