2019 מרצדס GLC קופה החדש
מרצדס GLC קופה החדש - מתיחת פנים.
2019 מרצדס GLC קופה החדש
מרצדס GLC קופה החדש - מתיחת פנים.

מרצדס GLC קופה החדש זכה לעיצוב מעודכן, תא נוסעים משודרג, תוספת של מערכת בטיחות ולמנוע 2.0 ליטר חדש בהספקים של 163-253 כ״ס.

 

כחודש לאחר שחשפה את ה-GLC המחודש, מרצדס חושפת את דגמי 2019 החדשים של ה-GLC קופה אשר יוצגו בחודש הבא בתערוכת ניו יורק. מתיחת הפנים לדגם, המתחרה ב-X4 של ב.מ.וו, כוללת תוספת של מנוע 2.0 ליטר חדש, שדרוג טכנולוגי לתא הנוסעים עיצוב חיצוני מעודכן ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות. מכלמוביל מרצדס נמסר כי ה-GLC קופה המחודש ישווק בישראל במהלך הרבעון האחרון של 2019.

 

חיצונית, מרצדס התקינה פגוש קדמי במראה ספורטיבי/קרבי יותר יחד עם עיצוב חדש לפנסי החזית עם חתימת LED חדשה ועיצוב מעודכן לגריל הקדמי. מאחור נמצא עדכון קל לחלקו התחתון של הפגוש, כולל תוספת נכבדה של כרום, וכן עיצוב מודרני יותר לפנסים עם תאורת LED חדשה.

 

2019 מרצדס GLC קופה החדש
עדכון קל לעיצוב החיצוני.

כל השינויים שפגשנו בתא הנוסעים של ה-GLC נמצאים באופן לא מפתיע גם בגרסת הקופה. העדכון לתא הנוסעים הוא טכנולוגי בעיקרו עם תוספת של לוח מחוונים דיגיטלי ״12.3 והתקנה של מערכת המולטימדיה העדכנית MBUX של מרצדס עם מסך מגע מרכזי ״10.25 (או ״7 בדגמי הבסיס) ומשטח מגע בין המושבים לשליטה על המערכת במקום החוגה של הדגם היוצא. בנוסף נמצא גלגל הגה חדש ואופציות חדשות לריפוד המושבים.

 

מרצדס GLC קופה תא הנוסעים
לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה חדשה וגלגל הגה חדש.

היצע המנועים של ה-GLC קופה המחודש מתבסס על מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין או דיזל. כל המנועים משודכים לתיבת 9 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה 4MATIC. מנועי הבנזין כוללים מערכת מיקרו-היברידית EQ Boost המסייעת למנוע בעת הצורך עם 13.5 כ״ס ו-15.3 קג״מ.

 

2019 מרצדס GLC קופה החדש
מנוע 2.0 ליטר חדש עם מערכת מקרו-היברידית.

דגמי הבנזין כוללים את דגם דגם GLC 200 4MATIC עם הספק מרבי של 197 כ״ס ומומנט מרבי של 28.5 קג״מ ואת דגם GLC 300 4MATIC עם 258 כ״ס ו-38.7 קג״מ. דגמי הדיזל כוללים שלושה דגמים: GLC 200d 4MATIC עם 163 כ״ס ו-36.7 קג״מ, GLC 220d 4MATIC עם 194 כ״ס ו-40.8 קג״מ ודגם GLC 300d 4MATIC עם 245 כ״ס ו-51 קג״מ. בהמשך נפגוש גרסאות חזקות יותר של הדגם עם מנועי שישה ושמונה צילינדרים בדגמי AMG של ה-GLC קופה.

 

2019 מרצדס GLC קופה החדש
שדרוג משמעותי גם למערך הבטיחות.

מפרט הבטיחות בדגם עודכן, כולל מערכת המונעת פתיחה של הדלתות האחוריות ליציאה בטוחה של הילדים, מערכת המפנה את הרכב לשפת הכביש בכדי ליצור מסדרון לרכב חירום (חובה בגרמניה), מערכת נהיגה סמי-אוטונומית לפקקי תנועה ועוד ועוד. למעשה, את כל שפע מערכות הבטיחות המתקדמות שניתן לקבל עם ה-S קלאס, ניתן, בתוספת תשלום נכבדה כמובן, לקבל גם עם ה-GLC קופה המחודש.

הדגם מצויד כסטנדרט בבולמים בעלי קשיחות משתנה (אדפטיביים), לקוחות הדגם יוכלו לשדרג למערכת DYNAMIC BODY CONTROL המשנה באופן רציף את קשיחות הבולמים בכל גלגל בנפרד או למתלי אוויר המעניקים נוחות נסיעה מלכותית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.