2019 מרצדס V קלאס החדש
מרצדס V קלאס המחודש.
2019 מרצדס V קלאס החדש
מרצדס V קלאס המחודש.

הוואן היוקרתי של מרצדס וזכה למתיחת פנים, עם מנוע דיזל חדש, עיצוב מעודכן, תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות וגרסת מרקו פולו מעודכנת.

 

מרצדס מעניקה למוביל הנוסעים היוקרתי שלה, מרצדס V קלאס, מתיחת פנים, כחמש שנים לאחר שהציגה את הדגם כמחליף למיניוואן הכושל R קלאס. מתיחת הפנים לדגם כוללת עדכון לעיצוב החיצוני, יותר אפשרויות אבזור ומערכות בטיחות מתקדמות ומנועים חדשים ויעילים יותר המשודכים לראשונה כאופציה לתיבת התשע הילוכים 9G-TRONIC של מרצדס.

את מנוע ה-2.1 ליטר דיזל ששרת עד היום את הדגם, מרצדס מחליפה במנוע הארבעה צילינדרים דיזל 2.0 ליטר OM 654 העדכני שלה. בדגם V 250 d למנוע הספק מרבי של 190 כ״ס ומומנט מרבי של 44.8 קג״מ ובדגם V 300 d ההספק המרבי עולה ל-239 כ״ס והמומנט המרבי ל-51 קג״מ (54 קג״מ בגדישת יתר רגעית), צריכת הדלק עם המנוע החדש עומדת על 14.7-16.9 ק״מ לליטר - תלוי תיבת ההילוכים, רמת הגימור וסוג ההנעה. דגם V300d מציע נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 7.9 שניות ומהירות מרבית של 220 קמ״ש.

 

2019 מרצדס V קלאס החדש
עדכון קל לתא הנוסעים.

המנוע החדש חסכוני יותר ומעודן יותר בפעולתו (רעידות מופחתות) וכאופציה ניתן לשדכו לתיבת ה-9 הילוכים אוטומטית של מרצדס, המחליפה את תיבת ה-7 הילוכים אוטו׳ ששודכה למנוע המוחלף. ההנעה בדגם אחורית, אך כאופציה יוכלו לקוחות הדגם לבחור במערכת הנעה כפולה 4MATIC.

 

2019 מרצדס V קלאס החדש
אין ספור אפשרויות לאבזור וסידור תא הנוסעים.

השינויים הוויזואליים בדגם לא רבים, נוכל למצוא עיצוב מעודכן לפנסים הראשיים עם תאורת LED, עיצוב חדש לפגוש הקדמי, עדכון יחידות התאורה מאחור ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים בגודל של ״18 ו-״19. רוכשי הדגם יוכלו לבחור גם בחבילת העיצוב AMG Line המעניקה לדגם מראה ספורטיבי יותר.

 

בתא הנוסעים נוכל למצוא אפשרויות חדשות לגימור בדשבורד, עיצוב חדש לפתחי המיזוג, עדכון ללוח המחוונים וצבעים חדשים לריפודי המושבים. כיאה לוואן נוסעים יוקרתי, את החלק האחורי ניתן לאבזר באין ספור אפשרויות ישיבה ואבזור, בין אם מושבים נפרדים עם כיוון חשמלי, שולחן מרכזי מתקפל, מסכים, עמדות מחשב ועוד ועוד.

 

2019 מרצדס V קלאס החדש
גרסת מרקו פולו מעודכנת.

חובבי הקמפינג יוכלו לבחור בדגם מרקו פולו, המתחרה של מרצדס לפולקסווגן קליפורניה, עם תקרה מתרוממת, מטבח, מושבים אחוריים המתקפלים למיטה ועוד.

עם מתיחת הפנים לדגם מצרדס שדרגה את המפרט הבטיחות של הדגם והוסיפה מערכות בטיחות מתקדמות, כולל אור גובה אוטומטי, בקרת רוחות צד (פיצוי היגוי אוטומטי), בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת, בקרת סטייה מנתיב ועוד.

 

מכלמוביל מרצדס נמסר כי ה-V קלאס החדש ישווק בישראל ברבעון השלישי של השנה. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.