ניסאן פטרול החדש 2020
ניסאן פטרול החדש.
ניסאן פטרול החדש 2020
ניסאן פטרול החדש.

ניסאן מעניקה לפטרול הענק מתיחת פנים מקיפה, עם עיצוב מודרני, תא נוסעים משודרג ומערכות בטיחות מתקדמות. הדגם ממשיך עם אותם מנועי V6 או V8 של הדגם היוצא.

 

כעשור לאחר שהוצג לראשונה בדור השישי, ניסאן חושפת את דגמי 2020 החדשים של הפטרול, רכב השטח הגדול והבכיר של המותג אשר מתחרה בגרסאות ה-200 הבכירות של טויוטה לנד קרוזר, הוא גם מהווה את הבסיס לאינפיניטי QX80.

אמנם לא מדובר בדגם חדש לחלוטין אך כן מדובר במתיחת פנים מקיפה במיוחד לדור השישי של הפטרול שהוצג עוד בשנת 2010 וכמו אז, גם הדגם החדש נחשף לראשונה באבו דאבי שביחד עם שאר המפרציות, מהווה את אחד משוקי היעד העיקריים של הדגם.

 

ניסאן פטרול החדש
ניסאן פטרול החדש - מתיחת פנים מקיפה.

קווי העיצוב החיצוניים מזוהים מיד עם הדגם הנוכחי, אך ניסאן העניקה לדגם מראה מודרני באופן משמעותי עם עיצוב חדש לחלוטין לחזית הדגם המכילה תאורת LED מודרנית. שינוי דומה נמצא גם מאחור עם עיצוב חדש ומודרני לפנסים ועיצוב חדש לפגוש האחורי. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ומראות הצד משלימים את העדכון החיצוני לדגם.

 

ניסאן פטרול החדש תא הנוסעים
עיצוב חדש ומודרני לקונסולה המרכזית.

תא הנוסעים שומר על המבנה המוכר אך זוכה לשדרוג טכנולוגי מקיף אותו נמצא בקונסולה המרכזית. שלל הכפתורים שהיו פזורים בקונסולה המרכזית זכו לסידור מחדש בצורת מסגרת מסביב למסך המגע התחתון המכיל קיצורים עבור המסך העליון המרכזי הכולל כעת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. בנוסף נמצא תפירה חדשה לריפודי המושבים, מערכת מיזוג משודרגת לקירור יעיל ומהיר יותר של תא הנוסעים וחומרי גימור משודרגים. לצד שאר השדרוגים, ניסאן התקינה בדגם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

היצע המנועים בפטרול ממשיך ללא שינוי מהדגם היוצא: מנוע 4.0 ליטר V6 עם 275 כ"ס ו-40.2 קג"מ המנוע הבסיס או 5.6 ליטר V8 עם 400 כ"ס ו-57.1 קג"מ בדגם הבכיר -שני המנועים ממשיכים עם תיבת 7 הילוכים אוטו'. דגמי ה-V8 מצוידים כסטנדרט במערכת איזון מרכב הידראולית ובכל הדגמים נמצא מערכת הנעה כפולה 4X4 עם תיבת הפחתה ונעילות דיפרנציאל.

 

 

תגיות: ניסאן
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.