2021 טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי המחודשת.
2021 טויוטה קאמרי
טויוטה קאמרי המחודשת.

כשלוש שנים וחצי לאחר שהציגה את הדור הנוכחי של הקאמרי, טויוטה חושפת בשוק האמריקאי את דגמי 2021 המחודשים של הדגם אשר זכו לעדכון קל לעיצוב החיצוני, למערכת הבטיחות TSS 2.5 החדשה של טויוטה, למערכת מולטימדיה חדשה ועוד.

 

הקאמרי 2021 המחודשת היא הראשונה מבין דגמי טויוטה לקבל את מערכת הבטיחות TSS 2.5+ המציגה מספר חידושים בתחום הבטיחות האקטיבית. מערכת הבלימה האוטונומית (קדם התנגשות) מסוגלת כעת לזהות רוכדי דו גלגלי ביום והולכי רגל בשעות החשיכה ובנוסף, היא כוללת כעת גם תמיכה בחציית צמתים/תנועה חוצה. היכולת הזו עדיין מוגבלת ולכן טויוטה מציינת שהמערכת "יתכן ותספק התראה או תבלום אוטונומית בעת פנייה בצומת במקרה של זיהוי רכב חוצה או הולך רגל".

 

2021 טיוטה קאמרי החדשה
מערכת מולטימדיה חדשה.

בנוסף, המערכת כוללת כעת סיוע אקטיבי להיגוי בעת תמרון חירום למניעת התנגשות בהולך רגל, דו גלגלי או רכב. המערכת תסייע לנהג בתפעול ההיגוי וייצוב הרכב, אך רק בתוך נתיב הנסיעה. מערכת בקרת השיוט האדפטיבית שודרגה במעט לטובת פעולה רציפה וחלקה יותר כך שאם הנהג רוצה לעקוף רכב הנוסע מתחת למהירות שהוגדרה, ברגע שהוא יפעיל את האיתות המערכת כבר תחל בתאוצה זאת לעומת רק לאחר מעבר הנתיב במערכת הנוכחית.

 

2021 טויוטה קאמרי החדשה
רמת גימור XSE חדשה.

כל דגמי 2021 של הקאמרי מצוידים מעתה במערכת תזכורת לבדיקה של המושב האחורי. ברגע שהרכב מזהה שהדלתות מאחור נפתחו בשלב כלשהו, בסיום הנסיעה תופיע תזכורת בלוח המחוונים לבדוק את המושב האחורי וישמע צליל התראה ייחודי. בנוסף לכך נוכל למצוא מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, זיהוי תמרורים, בקרת סטייה מנתיב, אור גבוה אוטומטי, ניטור שטח מת, מערכת eCall לשיחת חירום, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה ועוד.

 

2021 טויוטה קאמרי החדשה
חדש מול ישן.

את השינוי הבולט ביותר בתא הנוסעים נוכל למצוא בקונסולה המרכזית החדש, במקום מסך המשולב בתוך הדשבורד טויוטה התקינה מערכת מולטימדיה חדשה בעיצוב צף ומסכי מגע חדשים בגדלים של "7 או "9 בהתאם לרמת הגימור. מערכת המולטימדיה כוללת כעת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. פתחי המיזוג המרכזיים ירדו כעת אל מתחת למערכת המולטימדיה טויוטה לא ממש התאמצה בלייצר חלק עליון חדש לדשבורד ופשוט סתמה את פתחי המיזוג הקודמים בחתיכת פלסטיק.

אל תתאמצו לחפש שינויים בעיצוב החיצוני כי אלו מינוריים למדי. טויוטה מציינת כי היא דאגה לעדכן את עיצוב הפגושים בחזית בכדי ליצור בידול ברור יותר בין רמות הגימור השונות של הדגם. בנוסף נמצא עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ומבחר נוסף של צבעים למרכב.

 

היצע המנועים נותר ללא שינוי וכולל מנוע 2.5 ליטר 206 כ"ס, מנוע 3.5 ליטר V6 עם 301 כ"ס וכמובן שגם מערכת הנעה היברידית 2.5 ליטר עם 218 כ"ס. אשתקד טיוטה הוסיפה אופציה להנעה כפולה בדגמי ה-2.5 ליטר. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 9

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.