מרצדס AMG מציגה את דגמי 2021 המחודשים של דגם AMG GT 4-Door קופה, מכונית הארבע דלתות קופה הספורטיבית של המותג, האחות הגדולה, הספורטיבית והיקרה יותר של ה- CLS והמתחרה הישירה של מרצדס לפורשה פאנאמרה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

בשלב זה מרצדס מציגה רק את דגמי השישה צילינדרים המחודשים, AMG GT 4 DOOR 43 ודגם AMG GT 4 DOOR 53. בשלב מאוחר יותר יוצג דגם GT 63 עם מנוע V8 אך גולת הכותרת היא כמובן גרסת הפלאג-אין החדשה והראשונה של הדגם (E PERFORMANCE) שתוצג בדגם GT73e 4Matic 4-door החדש עם הספק מרבי של 805 כ"ס, מומנט מרבי של 105 קג"מ והבטחה לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של פחות מ-3.0 שניות.

 

2021 AMG GT 4 DOOR החדשה
ללא שינוי בעיצוב החיצוני.

בצד הויזואלי, העיצוב החיצוני נותר ללא שינוי וכל מה שהשתנה הוא חבילות העיצוב השונות המוצעות לרכושים, חלקן מעניקות לדגם את המראה של דגמי ה- V8. ישנה חבילת עיצוב חדש הנקראת AMG Night II עם השחרה לגריל, לסמלים ועוד, עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים בקוטר של "20 או "21 ואופציה לקליפרים בצבע אדום.

תא הנוסעים של הדגם ממשיך לספק שילוב בין עיצוב תא הנוסעים של ה- CLS בחלקו העליון עם קונסולה מרכזית של דגמי AMG GT קופה. השינוי העיקרי הוא התקנה של גלגל ההגה החדש של AMG שכמו שאר ההגאים החדשים של מרצדס כולל משטחי מגע במקום כפתורים פיזיים וחיישן היקפי על גלגל ההגה המוודא שהידיים של הנהג תמיד אוחזות בו. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין מגוון גדול יותר של חבילות גימור ושילובי צבעים לתא הנוסעים וכן באופציה למושב אחורי מלא עם מקום לשלושה נוסעים. 

 

גלגל הגה AMG
גלגל הגה AMG החדש.

היצע מנועי השישה צילינדרים טורבו בנפח של 3.0 ליטר נותר ללא שינוי וכמו בדגם היוצא המנוע הזה מצויד בשני מגדשי טורבו, אחד חשמלי והשני רגיל המונע באמצעות גזי הפליטה, והוא נעזר במערכת מיקרו-היברידית EQ-BOOST 48V המוסיפה בעת הצורך 22 כ"ס ו-25.5 קג"מ . בדגם GT 43 המנוע הזה מייצר הספק מרבי של 367 כ"ס ומומנט מרבי של 51 קג"מ המתקבל בין 1800-4500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית AMG SPEEDSHIFT TCT 9G ואת דגם זה ניתן לקבל עם הנעה אחורית בלבד או כפולה +4MATIC. הביצועים נותרו ללא שינוי עם 0-100 קמ"ש בזמן של 4.9 שניות (אחורית: 5.0 ש') ומהירות מרבית של 270 קמ"ש.

 

2021 מרצדס AMG GT 4 DOOR
בהמשך גם בדגם פלאג-אין חזק במיוחד.

דגם GT 53 4MATIC עם הנעה כפולה כסטנדרט מצויד בגרסה חזקה יותר עם הספק מרבי של 435 כ"ס ומומנט מרבי של 53 קג"מ המתקבל בין 1800-5800 סל"ד. לדגם זה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות ומהירות מרבית של 285 קמ"ש.

 

מרצדס AMG GT
אפשרות לספסל מלא.

מערכת מתלי האוויר AMG RIDE CONTROL+ המוצעת כסטנדרט בדגם זכתה לבולמים אדפטיביים חדשים המצוידים בשני שסתומים נשלטים אלקטרונית, האחד לשליטה על שלב הדחיסה והשני לשליטה על שלב החזרה - באופן נפרד ועצמאי האחד מהשני. בשורה התחתונה, הבולמים החדשים מאפשרים לפי מרצדס לשפר מצד אחד את הנוחות ומהצד השני לשדרג את היכולות הדינמיות.