2021 סקודה קודיאק החדש
סקודה קודיאק החדש - מתיחת פנים.
2021 סקודה קודיאק החדש
סקודה קודיאק החדש - מתיחת פנים.

לאחר כל הטיזרים, סקודה חושפת את דגמי 2021 המחודשים של סקודה קודיאק, הקרוסאובר 7 מושבים הראשון והמצליח של החברה שהוצג לראשונה בספטמבר 2016 ונמכר עד היום במעל ל-600,000 יחידות. מתיחת הפנים לקודיאק כוללת עדכון לעיצוב החיצוני, במיוחד ליחידות התאורה, שדורג החומרים והגימור בתא הנוסעים וכן שדרוג טכנולוגי עם מערכת מולטימדיה חדשה. מצ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה בישראל, נמסר כי הקודיאק המחודש ישווק בישראל במהלך הרבעון השלישי של השנה. 

 

חיצונית, סקודה העניקה לקודיאק מראה מודרני יותר באמצעות פנסים ראשיים חדשים וצרים יותר אותם ניתן לקבל גם בטכנולוגיית LED Matrix האדפטיבית, פנסים אחוריים חדשים עם עיצוב מלוטש וחתימת תאורה מעודכנת. נמצא גם עיצוב חדש למכסה המנוע - ארוך יותר, עיצוב חדש לפגוש הקדמי ועיצוב מעודכן לגריל הקדמי, צר ורחב יותר, ותוספת של ספוילר בולט על דלת תא המטען. את העדכון החיצוני משלימים עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים אותם ניתן לקבל עד לקוטר של "20. 

 

2021 סקודה קודיאק החדש תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה ואווירה יוקרתית יותר בתא הנוסעים.

בתא הנוסעים המעודכן נמצא מגוון שינויים שנועדו לשדרוג האווירה בחלל התא, זה כולל לדוגמה חיפוש עליון לדשבורד בעור או אריג ותפירה לאורך הדשבורד, חומרי גימור חדשים ומשודרגים וכן מושבים חדשים ונוחים יותר עם אופציה לחימום, אוורור ועיסוי. נמצא גם את גלגל ההגה החדש של סקודה ומערכת מולטימדיה MIB3 חדשה עם מסכי מגע בגדלים של עד "9.2. המערכת החדשה כוללת תפעול קולי טבעי, חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. המערכת מצוידת ב-eSIM לטובת חיבור קבוע לרשת האינטרנט.

 

2021 סקודה קודיאק
עיצוב חדש לפנסים מאחור וספוילר בולט בקצה הגג.

היצע המנועים בדגם נותר ללא שינוי וכולל מנוע 1.5TSI בהספק של 150 כ"ס, 2.0TSI בהספק של 190 כ"ס ומנוע דיזל 2.0TDI בגרסת EVO מעודכנת בהספקים של 150 כ"ס או 200 כ"ס. מה שכן חדש הוא שלראשונה, הקודיאק RS ישווק גם בגרסת בנזין עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 245 כ"ס, גרסה תחליף את גרסת הדיזל של הקודיאק RS ששווקה עד עתה. את דגם ה-1.5 ליטר ניתן לקבל גם עם תיבת 6 הילוכים ידנית, שאר הדגמים מצוידים בתיבת 7 הילוכים DCG וכל הדגמים עם 190 כ"ס ומעלה מצוידים במערכת הנעה כפולה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 24

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.