2021 שברולט טראוורס החדש
שברולט טראוורס החדש - מתיחת פנים.
2021 שברולט טראוורס החדש
שברולט טראוורס החדש - מתיחת פנים.

קצת לאחר שחשפה את דגמי 2020 המחודשים של האקווינוקס, שברולט חושפת כעת את הטראוורס המחודש לאחר מתיחת פנים לדגם הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן ויותר מערכות בטיחות מתקדמות. את הטראוורס המחודש אנחנו צפוים לפגוש בישראל בתחילת 2021.

 

השינוי החיצוני בדגמי 2021 של הטראוורס די משמעותי וכולל עיצוב חדש לחלוטין לחזית הדגם כולל פנסים ראשיים חדשים וצרים יותר בטכנולוגיית LED עם תאורת מחוונים המשולבת בתאורת היום. מאחור השינוי קצת פחות דרמתי אך כולל עיצוב חדש ומודרני הרבה יותר לפנסים האחוריים, מבוססי תאורת LED כמובן. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני והמוצלח לדגם המעניק לטראוורס מראה שרירי ו"גברי" יותר.

 

2021 שברולט טראוורס החדש
עיצוב מודרני לפנסים האחוריים.

בתא הנוסעים המעודכן נוכל למצוא מערכת מולטימדיה "8 חדשה הכוללת חיבור אלחוטי לאפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו, משטח טעינה אלחוטי, שקעי USB לכל שורות המושבים, מסך "7 בלוח המחוונים ואופציה לחלון גג כפול.

 

שברולט טראוורס החדש תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה ומערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט.

בתחום הבטיחות, הטראוורס המחודש ישווק עם מבחר מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי ועוד.

בשלב זה שברולט לא מציינת אם בוצעו שינויים בתחום המנועים של הדגם, הטראוורס הנוכחי משווק עם מנוע 3.6 ליטר V6 בהספק של 310 כ"ס.

 

שברולט טראוורס 2021

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.