2022 ב.מ.וו X3M X4M החדשים
ב.מ.וו X3M X4M החדשים.
2022 ב.מ.וו X3M X4M החדשים
ב.מ.וו X3M X4M החדשים.

במקביל להצגת דגמי 2022 המחודשים של ה- X4 וה- X4, ב.מ.וו מציגה גם את גרסאות הקצה M של הדגמים שזכו גם הם לאותם השדרוגים והשינויים שהוצגו בדגמים הרגילים, יחד עם שדרוג הביצועים והיכולות. כמו בכל מתיחת פנים לדגמי M, דגמי הקומפטישן הופכים לסטנדרט וגרסאות הבסיס הקודמות יוצאות משירות.

 

דגמי X3M ו- X4M היו הראשונים לעשות שימוש במנוע S58 של חטיבת M, מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים המצויד בצמד מגדשי טורבו. מנוע זה זכה למקצה שדרוגים בדגמי M3 ו- M4 החדשים וזה גם המנוע שהותקן כעת בדגמים. ההספק המרבי נותר אמנם על 510 כ"ס אך המומנט המרבי עומד כעת על 66.2 קג"מ בין 2,750-5,500 סל"ד, זאת לעומת 61 קג"מ בדגם היוצא.

 

ב.מ.וו X3 M החדש
ב.מ.וו X3 M החדש.

התוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.8 שניות, שיפור משמעותי של 0.3 שניות לעומת הדגמים היוצאים. כבעבר, המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' המעבירה את הכוח אל הגלגלים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית ומערכת הנעה כפולה M xDrive. מערכת ההנעה הזו מעבירה את הכוח אל הגלגלים האחוריים ומצרפת את אלו הקדמיים בהתאם למידע המתקבל ממערכת בקרת היציבות. לרשות הנהג בחירה מבין מספר מצבי פעולה של המערכת, לצד מספר מצבים למערכת בקרת היציבות, המשפיעים על חלוקת המומנט בין הציר הקדמי לאחורי.

 

ב.מ.וו X4M תא הנוסעים
לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה חדשה ועוד.

הדגמים מצוידים כסטנדרט בבולמי M אדפטיביים, מערכת בלימה של M Performance וחישוקי "21 חדשים המפחיתים את המשקל הבלתי נתמך ב-2 ק"ג בכל פינה. למערכת בקרת היציבות נוסף מצב M Dynamic המאפשר להגיע למצבי היגוי יתר נשלט (דריפט עם בקרה אלקטרונית).

 

בצד הויאולי אנחנו פוגשים את אותם השינויים שבוצעו בגרסאות הרגילות של הדגמים, פנסים ראשיים חדשים, גריל כליות רחב ובולט יותר, פנסים אחוריים חדשים לדגם X3M קומפטישן, חיפוי מראות M Performance חדש ועיצובים חדשים לפגושים מלפנים ומאחור.

 

ב.מ.וו X4 M החדש
ב.מ.וו X4 M החדש.

גם בתא הנוסעים נמצא את אותם השיניים עם לוח מחוונים דיגיטלי "12.3, שבדגמי M כולל מספר מסכים עם תצוגת ספורט ייעודית לדגמי M, מערכת מולטימדיה מעודכנת עם מסך מגע "12.3, ממשק שליטה חדש הותקן בקונסולה המרכזית בין המושבים (נלקח ישירות מה-M3 החדשה), עיצוב חדש לפתחי המיזוג המרכזיים בהם הוטמע ממשק בקרת אקלים חדש ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.