2022 יונדאי פליסייד החדש
יונדאי פליסייד החדש.
2022 יונדאי פליסייד החדש
יונדאי פליסייד החדש.

יונדאי חושפת בתערוכת ניו יורק את דגמי 2022 המחודשים של הפליסייד, הקרוסאובר 7-8 מושבים הבכיר והגדול של יונדאי המיועד בעיקר לשוק האמריקאי. מתיחת הפנים לדגם כוללת, בין היתר, עדכון מקיף לעיצוב החיצוני, שדרוג טכנולוגי לתא הנוסעים ותוספת אבזור.

 

יונדאי עיצבה מחדש לחלוטין את חזיתו של הפליסייד בסגנון המיישר קו עם שפת העיצוב של הטוסון החדש. לצד זה נמצא עיצוב חדש לחישוקי הגלגלים, עיצוב חדש לפגוש האחורי, יחידות תאורה חדשות בפנסים האחוריים ועוד. התוצאה מוצלחת למדי ומעניקה לדגם מראה מודרני יותר ונוכחות מרשימה. יש גם צבע חיצוני חדש אותו אתם רואים בתמונות.

 

2022 יונדאי פליסייד
יונדאי פליסייד החדש.

במבט ראשון תא הנוסעים לא השתנה במיוחד אך גם בו נוכל למצוא מגוון שינויים, זה כולל לדוגמה גלגל הגה חדש שנלקח מהטוסון, עיצוב מחדש של חלקו המרכזי של הדשבורד עם פס דקורטיבי המשלב את פתחי המיזוג, גם זה בסגנון שנלקח מהטוסון, נמצא גם לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 כסטנדרט ומערכת מולטימדיה מעודכנת עם מסך "12.3 במקום "10.1, אופציה למראה מרכזית מבוססת מצלמה ועוד. לצד זה נמצא חומרי גימור חדשים ומשודרגים ותפירה חדשה למושבים ולריפודי הדלתות.

 

יונדאי החליפה את המושבים הקדמיים במושבי Ergo שנלקחו מחטיבת היוקרה ג'נסיס, אלו מושבים בהם מותקנים כריות אוויר המפחיתות את העייפות בזמן נהיגה ממושכת. למעשה, כל המושבים בדגם שודרגו כך שניתן להוסיף לשורה השלישית חימום ולזו המרכזית גם אוורור. לכל הנוסעים יש כעת שקעי טייפ C במקום טייפ A המאפשרים טעינה בזרם של 3A ומשטח הטעינה האלחוטי שודרג להספק של 15W.

 

2022 יונדאי פליסייד החדש תא הנוסעים
שדרוג טכנולוגי לצד מושבים חדשים ונוחים יותר.

שדרוג טכנולוגי נוסף בדגם הוא מפתח דיגיטלי המאפשר שימוש במכשיר הסלולרי כמפתח (למכשירי גלקסי או אפל עם שבב UWB), שירותי רשת Bluelink מורחבים, זיהוי קולי מורחב ומשופר, חימום/קירור הרכב מרחוק, הוצאה/הכנסה של הרכב מהחנייה מחוץ לרכב ועוד.

 

2022 יונדאי פליסייד החדש
יונדאי פליסייד החדש.

בתחום ההנעה אין שינוי והדגם ממשיך עם מנוע 3.8 ליטר V6 בהספק מרבי של 291 כ"ס ומומנט מרבי של 36.2 קג"מ. המנוע משודך כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ורוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין הנעה קדמית בלבד או כפולה HTRAC.

 

בתחום הבטיחות נמצא תוספת של שתי כריות אוויר לכדי 9 סה"כ, בקרת שיוט אדפטיבית משודרגת עם שמירה על מרכז נתיב ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.