כארבע שנים לאחר שהציגה את ה- SUV הבכיר שלה שחזר לעשות שימוש בשם האייקוני, ג'יפ חושפת את דגמי 2026 המחודשים של הגרנד ואגוניר המתחרים מול קאדילק אסקלייד, לינקולן נביגטור ועוד. מה קרה לואגוניר הרגיל והפשוט יותר? זה ירד מההיצע, כנראה כדי לחדד את תדמית הפרימיום של הגרנד ואגוניר מול המתחרים.
אחד החידושים העיקריים בדגמי 2026 של הגרנד ואגוניר זו מערכת הנעה היברידית פלאג-אין מסוג REEV, כלומר מערכת בה ההנעה מתבצעת בעיקר באמצעות המנועים החשמליים כאשר מנוע הבנזין משמש בעיקר כגנרטור. לא תפתעו לגלות כי זו אותה מערכת, בשינויים קלים, המשרתת את הטנדר ראם 1500 Ramcharger שכן הגרנד ואגוניר מבוסס על השלדה של הראם 1500.

המערכת משלבת מנוע 3.6 ליטר V6 כגנרטור ושני מנועים חשמליים, קדמי ואחורי, בהספק משולב של 647 כ"ס ומומנט מרבי של 85.6 קג"מ, נתונים המאפשרים לגרנד ואגוניר REEV להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.0 שניות. בתחתית השלדה מותקנת סוללה בקיבולת גדולה מאוד של 92kWh ולפי ג'יפ לדגם טווח נסיעה משולב של כ-805 ק"מ.
מנוע ה-3.0 ליטר Hurricane שישה צילינדרים טורבו ממשיך לשרת את הדגם, 420 כ"ס ו-64.7 קג"מ, אך בשלב זה לפחות הגרסה הבכירה של מנוע זה עם 547 כ"ס ירדה מההיצע. מנוע זה משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולמערכת הנעה כפולה.

בצד הויזואלי, הגרנד ואגוניר 2026 המחודש זכה לחזית בהשראת ה- ואגוניר S החשמלי כולל הגריל המינימליסטי המואר, אך למעט תוספת של עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים שאר העיצוב נותר ללא שינוי משמעותי. זה גם המצב בתא הנוסעים שאמנם זכה לחומרי גימור חדשים ולתצוגה עילית עם תצוגה גדולה יותר אך בסך הכל נותרנו עם אותו תא נוסעים עשיר, טכנולוגי ומוכר.