2026 ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש
ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש.
2026 ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש
ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש.

כארבע שנים לאחר שהציגה את הדור הנוכחי של הגרנד צ'ירוקי, ג'יפ חושפת כעת את דגמי 2026 המחודשים של הדגם אשר זכה למקצה שדרוגים ועדכונים ולמנוע ה-2.0 ליטר Hurricane 4 החדש של קבוצת סטלנטיס שהוא אחד ממנועי ה-4 צילינדרים מהיותר חזקים בשוק הרכב. 

 

 יונדאי במבצע אאוטלנדר

בתחילת שנת 2022 קבוצת סטלנטיס הציגה בדגמי ג'יפ את מנוע Hurricane 6 החדש שלה, מנוע 3.0 ליטר שישה צילינדרים טווין-טורבו כתחליף למנועי ה- V8 האטמוספריים של ג'יפ. כעת החברה מציגה את גרסת ה-4 צילינדרים של המנוע הזה, Hurricane 4, כתחליף למנועי ה- V6 האטמוספריים. 

 

ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש 2026
ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש.

מנוע ה-4 צילינדרים טורבו החדש מייצר בגרנד צ'ירוקי 2026 הספק מרבי של 324 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ המתקבל בין 3,000-4,500 סל"ד (90% בין 2,600-5,600 סל"ד), נתונים מרשימים למדי למנוע בנפח כזה שהוא לא מנוע לדגם ביצועים. מעבר לשימוש במגדש VGT אחד האלמנטים הייחודיים במנוע הזה הוא שימוש בטכנולוגיית TJI - Turbulent Jet Ignition המאפשרת בעירה מלאה יותר של הדלק בתא הבעירה באמצעות שימוש בתא קדם בעירה קטן בו מציתים כמות קטנה של דלק שאז "מוזרקת" לתא הבעירה הראשי שמציתה את תערובת הדלק אוויר הדחוסה בתא הבעירה הראשי - טכנולוגיה שהגיע ממנועים המשמשים למרוצים מכוניות. 

 

2026 ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש
גרנד צ'ירוקי החדש.

למרות שמדובר במנוע טורבו, יחס הדחיסה גבוה מאוד יחסית למנועים מסוג זה, 12:1, וזה מתאפשר בזכות השימוש במחזור מילר במקום אוטו הסטנדרטי בו שסתום היניקה נותר פתוח בחלק הראשון של מהלך הדחיסה. המנוע עושה שימוש במערכת הזרקה ישירה ובלתי ישירה ומגדש הטורבו מייצר כאן לחץ גדישה גבוה מאוד של 2.4 באר, פיצוי על השימוש במחזור מילר. 

 

ועכשיו לגרנד צ'ירוקי 2026 עצמו. עיצוב חדש לפגוש הקדמי מכיל גם את הגריל העדכני של ג'יפ ואת העדכון לחזית משלמים פנסים בעיצוב מעודכן עם חתימת תאורה חדשה. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ועוד קצת שינויים קלים פה ושם משלמים את העדכון הויזואלי לדגם. 

 

גרנד צ'ירוקי החדש 2026 תא הנוסעים
מערכת מולטימדיה עם מסך גדול יותר.

חלל תא הנוסעים שומר על המראה המוכר ועיקר השדרוג נמצא במערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך "12.3 חדש (במקום "10.1) ומתחת למסך נמצא פאנל שליטה חדש וצר על בקרת האקלים. שינוי נוסף נמצא בחבילות האבזור של הדגם, יותר אפשרויות לגימורים, שילובי צבעים וריפודים שונים. 

 

מעבר למנוע הוריקן 4 החדש, רוכשי הדגם יכולים לבחור בדגם הבסיס עם מנוע 3.6 ליטר V6 בהספק של 293 כ"ס, דגם הפלאג-אין 4xe על בסיס מנוע 2.0 טורבו עם הספק משולב של 375 כ"ס וסוללת 17.3kWh המאפשרת טווח נסיעה של כ-40 ק"מ בתקן EPA. בכל הדגמים נמצא תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת הנעה כפולה כסטנדרט. 

 

גרנד צ'ירוקי החדש 2026
גרנד צ'ירוקי החדש.

כבעבר הרוכשים יכולים לבחור בגרנד צ'ירוקי הרגיל או בגרנד צ'ירוקי L הארוך יותר עם תוספת של שורה שלישית. לדגם הרגיל אורך של 4.91 מ', רוחב של 1.97 מ', גובה של 1.80 מ' ובסיס גלגלים של 2.96 מ', לדגם L אורך של 5.20 מ' ובסיס גלגלים של 3.09 מ'. ברמות הגימור הגבוהות יותר הדגם מצויד במתלי אוויר המאפשרים להגדיל את מרווח הגחון מ-215 מ"מ לעד 320 מ"מ. 

2026 ג'יפ גרנד צ'ירוקי

רוצים לקבוע נסיעת מבחן? לקבל ייעוץ? לשמוע על הצעות ומבצעים שלא תמצאו ברשת?

התקשרו 03-9058081 או מלאו את הפרטים

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
 יונדאי במבצע אאוטלנדר
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.