2019 מיצובישי l200 טריטון החדשה
2019 מיצובישי טריטון L200 החדש.
2019 מיצובישי l200 טריטון החדשה
2019 מיצובישי טריטון L200 החדש.

מיצובישי מעניקה לטרייטון L200 מראה חדש ומודרני, יחד עם שדרוגים רבים ותוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

כשלוש שנים לאחר שהשיקה את ה-L200 טרייטון, מיצובישי חושפת בבנגקוק את מתיחת פנים לדגם, מתיחת פנים הכוללת עדכון משמעותי לעיצוב החיצוני, שדרוג תא הנוסעים, תיבת שישה הילוכים אוטו׳ חדשה ותוספת חשובה של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

חיצונית, מיצובישי העניקה לדגמי 2019 המחודשים של הטרייטון עיצוב חזית חדש לחלוטין, מודרני מאוד ושונה מאוד מזה של הדגם הנוכחי כך שאם לא היינו יודעים כי מדובר במתיחת פנים, היינו יכולים לחשוב כי מדובר בדגם חדש.

 

2019 מיצובישי l200 טריטון החדש
עיצוב חיצוני חדש ומודרני.

זה לא אמור להפתיע לאור ההצהרה של מיצובישי כי היא ביצעה לא פחות מ-2400 שינויים בדגם. יצרני הרכב לא נוהגים לבצע שינויים קיצוניים שכאלו בעדכון אמצע החיים לדגם, ומסחרי במיוחד, אך חלק מהסיבה לכך היא שה-L200 חוגג השנה 40 שנות דגם, כך שזו הזדמנות טובה להעניק לו שדרוג משמעותי.

 

שינויים ויזואליים נוספים בדגם כוללים עיצוב בולט יותר לבתי הגלגלים, לפגוש האחורי, למראות הצד ולפנסים מלפנים ומאחור. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני המרשים לדגם.

 

מיצובישי l200 טריטון 2019 החדש
חדש (עליונה) מול ישן.

השינויים בתא הנוסעים אמנם קיצוניים פחות והמראה הכללי לא השתנה, אך גם שם מיצובישי ביצעה לא מעט שינויים עם לוח מחוונים חדש ומודרני יותר, עיצוב מחדש לקונסולה בין המושבים כולל תוספת של ריפוד רך למשענת הברכיים, עדכון לגימור בתא הנוסעים, תוספת של שקע טעינה ליושבי השורה האחורית ועוד.

 

חשוב לא פחות, מיצובישי הוסיפה ל-L200 טרייטון החדש מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ומערכת למניעה של האצה לא מבוקרת.

 

2019 מיצובישי l200 טריטון החדש - תא הנוסעים
תוספת של מערכות בטיחות מתקדמות.

כמו בדגם הנוכחי, גם הפעם מיצובישי מציעה את ה-L200 עם שתי מערכות הנעה כפולה, Easy-Select הבסיסית ו- Super-Select 4WD-II הבכירה. שתי המערכות שודרגו והן כוללות בורר מצבי שטח (עפר, שלג/בוץ, חול וסלעים) המשנה את אופי פעולת המנוע, תיבת ההילוכים ושולט על מערכת הבלימה בכדי לשלוט במידת ההחלקה של הגלגלים ובכל לאפשר יכולת עבירות משופרת בהתאם למצב הקרקע. המערכת הבכירה כוללת בנוסף בקרת ירידה במדרון, נעילת דיפרנציאל והילוך כוח.

 

2019 מיצובישי l200 טריטון החדש
מודרני יותר אך שומר על יכולות השטח.

מיצובישי עדיין לא חושפת את יחידות ההנעה של הדגם המחודש, הדגם הנוכחי מצויד במנוע 2.4 ליטר טורבו דיזל עם 154 או 181 כ״ס, אך היא כן מציינת כי תיבת החמישה הילוכים אוטו׳ של הדגם הוחלפה בתיבת שישה הילוכים אוטו׳ חדשה. מיצובישי מציינת כי היא שדרגה בנוסף את מערכת הבלימה, עם צלחות בילום גדולות יותר, וכן את המתלים לטובת נוחות נסיעה גבוהה יותר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.