ניסאן מיקרה זוכה למתיחת פנים לדגם 2013, עם שינוי חיצוני קל, קונסולה מרכזית חדשה והיא תוצע עם אותו מנוע 1.2 ליטר ותיבת CVT רציפה.

ניסאן מיקרה החדשה - מתיחת פנים לדגם 2013

ניסאן מיקרה אמנם מגיע אלינו מהודו, אך היא מיוצרת בנוסף גם בתאילנד (ובמדינות נוספות) ושם, ניסאן חשפה את דגם 2013 של המיקרה הזוכה למתיחת פנים קלה שתגיע אלינו יותר מאוחר השנה.

 

יוצא העיצוב החמוד והנשי, ונכנס עיצוב בוגר "וגברי" יותר. במעט. המיקרה החדשה/מחודשת זוכה בעיצוב חדש לחזית הכולל צמד פנסים ראשיים חדשים, פגוש קדמי חדש המכיל גריל עליון גדול ובולט מבעבר וכונס אוויר תחתון, גדול עוד יותר, המקושט בפס כסוף בתחתיתו. עיצוב חדש לפנסי הערפל חותם את השינוי מלפנים.

 

מאחור, ניסאן חידשה את עיצוב הפנסים הכוללים כעת תאורת LED והתקינה פגוש אחורי בעיצוב שונה במעט מהדגם הנוכחי היוצא.

 

בתא הנוסעים השינויים לא רבים ומתרכזים בעיקר בקונסולה מרכזית חדשה שהחידושים הבולטים בה הם פתחי מיזוג מרובעים במקום עגולים כמו בצידי תא הנוסעים וכן גימור בשחור פסנתר מבריק.

 

בכל הקשור לשוק הישראלי, יחידת ההנעה לא השתנתה ומנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים 80 כ"ס ימשיך לשרת את הדגם, משודך לתיבת 5 הילוכים ידנית או CVT רציפה. הדגם המחודש קל, נמוך וצר במעט מהדגם הנוכחי כך שצפוי שיפור קל בצריכת הדלק. במדינות אחרות מוצעת המיקרה גם עם מנוע 1.5 ליטר טורבו דיזל וכן עם מנוע 1.2 טורבו שיוצע גם בנוט החדשה.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.