2019 ניסאן אלטימה החדשה
ניסאן אלטימה החדשה.
2019 ניסאן אלטימה החדשה
ניסאן אלטימה החדשה.

האלטימה החדשה תשווק עם מנוע 2.5 ליטר מעודכן, מערכות בטיחות מתקדמות, רמת אבזור עשירה ובמחיר תחרותי למדי של 169,990 שקל.

 

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל, החלה בשיווק ניסאן אלטימה 2019 החדשה, דור שישי וחדש למשפחתית סדאן הגדולה של ניסאן המתחרה מול דגמים כגון סקודה סופרב, מאזדה 6, טויוטה קאמרי ועוד. האלטימה החדשה תשווק בישראל עם מנוע 2.5 ליטר 188 כ"ס משופר, מערכות בטיחות מתקדמות, ברמת גימור אחת SV ובמחיר של 169,990 שקל. במסגרת ההשקה, הדגם נמכר במחיר מבצע של 164,990 שקל.

את העיצוב הסולדי/אנמי של הדגם היוצא, האלטימה החדשה החליפה בשפת העיצוב המוחצנת של המקסימה המחודשת המעניקה לדגם מראה מודרני ובעל נוכחות. שדרוג משמעותי לעומת הדגם היוצא. שדרוג משמעותי עוד יותר אנחנו מוצאים בתא הנוסעים החדש. את העיצוב השמרני והלא מרשים של הדגם היוצא מחליף עיצוב מודרני ומנימליסטי, נעים לעין ונעים למגע בזכות שדרוג משמעותי לאיכות החומרים בתא הנוסעים.

 

2019 ניסאן אלטימה החדשה
עיצוב מוחצן בהשראת המקסימה.

בצד הטכנולוגי, האלטימה החדשה מצוידת במערכת מולטימדיה "8 עדכנית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, נוכל למצוא גם גלגל הגה חדש, לוח מחוונים חדש עם מסך גדול, מספר כניסות USB כולל טייפ C, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות למושב האחורי ועוד.

 

2019 ניסאן אלטימה החדשה תא הנוסעים
שדרוג משמעותי לתא הנוסעים.

בתחום ההנעה, הדגם ישווק בישראל עם מנוע 2.5 ליטר כמו בדגם היוצא, אך מדובר במנוע מעודכן וחסכוני יותר עם הספק מרבי של 188 כ"ס ומומנט מרבי של 24.8 קג"מ, שדרוג קל לעומת ה-182 כ"ס ו-24.6 קג"מ בדגם היוצא. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה Xtronic CVT עדכנית והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.7 שניות. צריכת הדל המשולבת עם מנוע זה עומדת על 13.7 ק"מ לליטר.בשוק האמריקאי, את מנוע ה-3.5 ליטר של הדגם החליף מנוע 2.0 טורבו מתקדם עם יחס דחיסה משתנה עם 248 כ״ס ו-37.7 קג״מ.

ניסאן אלטימה החדשה תשווק ברמת הגימור SV הכוללת, בין היתר: מולטימדיה "8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, דיבורית BT, ארבע כניסות USB (שתיים מאחור), מפתח חכם, בקרת שיוט אדפטיבית, מסך "7 בלוח המחוונים, בקרת אקלים מפוצלת, ריפודי עור ומושבים קדמיים חשמליים, תאורת LED מלאה, חיישני תאורה, חישוקי סגסוגת "17 ועוד. 2019 ניסאן אלטימה החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

 

ניסאן אלטימה החדשה
ניסאן אלטימה החדשה.

בתחום הבטיחות, האלטימה החדשה מצוידת ב-10 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, התראה על עייפות הנהג, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ועוד. הדגם לא מצויד במערכת בקרת סטייה מנתיב מהיצרן ולכן מערכת MOOVON בהתקנה מקומית משלימה את מערך הבטיחות ומוסיפה התראה על סטייה מנתיב וכן זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.