המיקרה החדשה מציגה מהפך עבור הדגם, כבר לא קטנה וזולה אלא גדולה, איכותית ומוכנה להתחרות על ראשות סגמנט הסופרמיני.

2017 ניסאן מיקרה החדשה
גדולה, מעוצבת ואיכותית יותר - ניסאן מיקרה 2017 החדשה.

ניסאן חשפה בתערוכת פריז את המיקרה 2017 החדשה, הדור החמישי לסופרמיני של ניסאן. אם עד עתה המיקרה הייתה מכונית קטנה יחסית לסגמנט הסופרמיני ובעיקר פשוטה יותר יחסית למתחרות המובילות, הדור החמישי של הדגם מציג מהפך מוחלט – גדול יותר, איכותי יותר ועם כוונה ברורה להתחרות על ראשות הסגמנט.

 

המיקרה מבוססת על פלטפורמה חדשה (שונה מזו של הקליאו) והיא גדולה משמעותית מהדגם היוצא ונושאת מידות המציבות אותה במרכז סגמנט B. לדגם אורך של 3,995 מ”מ, רוחב של 1,742 מ”מ, גובה של 1,452 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,525 מ"מ, לעומת הדגם היוצא המיקרה החדשה ארוכה יותר ב-170 מ"מ, רחבה ב- 77 מ"מ, נמוכה ב-69 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 75 מ"מ.

 

 

את המיקרה ישרתו, לפחות בשוק האירופאי, שלושה מנועים. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 0.9 ליטר שלושה צילינדרים טורבו עם 90 כ"ס שנלקח מרנו, מנוע 1.5 ליטר דיזל בהספק של 90 כ"ס, גם הוא מרנו, ובהמשך יצטרף מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים אטמוספרי בהספק של 73 כ"ס. בשלב מאחור יותר ניסאן צפויה להציג גרסה חזקה יותר של מנוע ה-0.9 ליטר טורבו. ניסאן לא מציינת את היצע תיבות ההילוכים בדגם, אך ניתן לצפות לתיבת הילוכים ידנית ולתיבת הילוכים CVT רציפה.

 

ניסאן מיקרה החדשה תא הנוסעים
גם תא הנוסעים מציג קפיצת מדרגה לעומת הדגם היוצא.

העיצוב החיצוני של הדגם מציג שינוי כיוון מוחלט מהדגם היוצא, כבר לא חמוד ועגלגל אלא אולטרה מודרני הנשען על שפת העיצוב העדכנית של ניסאן. בזכות העיצוב החדש מהנדסי ניסאן הצליחו להשיג מקדם גרר נמוך יחסית לדגמי האצ'בק – 0.29.

 

כמו העיצוב החיצוני, גם תא הנוסעים מציג מהפכה עבור הדגם, בעיקר בתחומי המרווח, האיכות והאבזור לעומת הדגם היוצא. אל רשימת אבזור כגון בקרת אקלים, בקרת שיוט, מולטימדיה "7 ועוד, ניסאן מוסיפה כסטנדרט מגוון מערכות בטיחות מתקדמות, כולל התראה על סטייה מנתיב כולל תיקוני היגוי, מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, אור גבוה אוטו', זיהוי תמרורים, התראה על עצמים באזורים מתים ומצלמות היקפיות המספקות מבט 360 מעלות סביב הרכב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.