קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של ניסאן קשקאי 2021 החדש, דור שלישי לקרוסאובר הקומפקטי המצליח של החברה המתחרה מול יונדאי טוסון, קיה ספורטאז' ועוד. בשלב זה הקשקאי החדש ישווק בדגמי הבנזין 1.3 ליטר טורבו בלבד שכן הגרסה ההיברידית ePower של הדגם עדיין לא זמינה לשיווק.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הקשקאי החדש מבוסס על פלטפורמה משודרגת משמעותית (CMF-C) של הדגם היוצא כך שהיא קשיחה יותר ב-41% וסייעה להפחית ממשקל הדגם כ-60 ק"ג לעומת הדגם היוצא. הפלטפורמה המשודרגת תוכננה לשאת ביעילות את מערכת ההנעה ההיברידית החדשה של הדגם. הקשקאי החדש גדול ומרווח יותר מהדגם היוצא עם תוספת של 35 מ"מ לאורך (4425 מ"מ), 32 מ"מ לרוחב (1838 מ"מ), 10 מ"מ לגובה (1635 מ"מ) ו-20 מ"מ לבסיס הגלגלים העומד כעת על 2,666 מ"מ.

 

2021 קשקאי החדש
קשקאי החדש.

הנוסעים מאחור ייהנו מתוספת של 28 מ"מ למרווח הרגליים ופתיחת דלתות בזווית של כמעט 90 מעלות תאפשר להורים גישה נוחה יותר להושבת ילדים במושבי בטיחות. נפח תא המטען גדל ב-70 ליטר משמעותיים לנפח של 504 ליטר.

 

תא הנוסעים החדש של הקשקאי מציג שדרוג מקיף בכל הקשור לאיכות חומרים, טכנולוגיה ובידוד רעשים ובניגוד למגמה הרווחת והלא מוצלחת של מעבר מוגזם למסכי ומשטחי מגע, בניסאן בחרו לשמור על ממשקים פשוטים וברורים עם כפתורים פיזיים נוחים יותר לשימוש. כל זה מבלי לוותר על טכנולוגיה עדכנית כגון לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 (מסך "7 בדגמי הבסיס), מערכת מולטימדיה מתקדמת "8 עד "9 עם תפעול קולי טבעי, הרחבה לאנדוראיד אוטו ואפל קאר-פליי, יכולת עדכון OTA, יצירת פרופיל אישי לכל נהג ועוד. בנוסף נמצא גם תפעול אלקטרוני לתיבת ההילוכים, בלם יד חשמלי, משטח טעינה אלחוטי, שקעי USB מלפנים ומאחור ועוד.

 

2021 ניסאן קשקאי החדש
שדרוג מקיף לתא הנוסעים.

קשקאי החדש - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

את הקשקאי החדש כבר לא תוכלו לרכוש עם מנוע דיזל שכן זה ירד לחלוטין מההיצע, במקום זה ניסאן מציעה מערכת הנעה היברידית e-Power בה המנוע החשמלי, 187 כ"ס ו- 33.6 קג"מ, הוא האחראי העיקרי להנעה ומנוע הבנזין משמש רק כגנרטור. כאמור, יחידת הנעה זו תהיה זמינה רק בשלב מאוחר יותר.

 

2021 ניסאן קשקאי החדש
מנוע 1.3 ליטר טורבו משופר עם מערכת מיקרו-היברידית 12V.

בשלב זה הקשקאי החדש ישווק עם מנוע ה-1.3 ליטר טורבו המוכר מהדגם היוצא שזכה למספק שדרוגים ולתוספת של מערכת מיקרו-היברידית קלה 12V המסייעת לחיסכון נוסף בצריכת הדלק. מנוע זה ישווק בשלב זה בישראל בגרסתו החזקה יותר בלבד, 156 כ"ס ו- 27.5 קג"מ בין 1800-3750 סל"ד. שינוי משמעותי הוא החלפת תיבת ה-7 הילוכים DCT כפולת המצמדים ששרתה את הדגם היוצא בתיבת הילוכים רציפה CVT. על הכביש התוצאה היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.2 שניות (9.9 ש' בדגם היוצא), מהירות מרבית של 200 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 15.9 ק"מ לליטר.

 

2021 ניסאן קשקאי החדש
רמת אבזור בטיחות 7.

קשקאי החדש - אבזור ובטיחות: 

הקשקאי החדש מצויד כסטנדרט במגוון מערכות בטיחות מתקדמות כולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורים, בקרת ערנות נהג, 7 כריות אוויר כולל אחת מרכזית בין הנהג לנוסע ועוד.

 

את הקשקאי החדש תוכלו לרכוש באחת מבין שלוש רמות גימור שונות. רמת הגימור הבסיסית אסנטה טופ (Acenta Top) כולל, בין היתר: מערכת מולטימדיה "8 עם תמיכה בעברית וקישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי, מצלמת רוורס, חישוקי סגסוגת "17, תאורת לד מלאה, קיפול חשמלי למראות הצד חלון גג חשמלי ועוד. 

 

רמת הגימור אסנטה טק (Acenta Tech) מוסיפה לרשימה מולטימדיה "9, מערכת ניווט מקורית, פתחי מיזוג לשורה השנייה, חיישני חניה קדמיים בנוסף לאחוריים, לוח מחוונים דיגיטלי מלא, מצלמת 360 מעלות, חישוקי סגסוגת "18, תאורת אווירה ומראה מרכזית מתכהה אוטומטית. רמת הגירמו הבכירה טקנה (Tekna) מוסיפה חישוקי "19, משטח טעינה אלחוטי, מושב נהג חשמלי, דלת תא מטען חשמלית, תאורה ראשית עוקבת פנייה, ריפוד משולב בעור ותצוגה עילית. 2021 ניסאן קשקאי החדש - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2021 ניסאן קשקאי החדש מחירון:

ניסאן קשקאי 1.3 טורבו Acenta Top אוטו - 159,900 ₪

ניסאן קשקאי 1.3 טורבו Acenta Tech אוטו' - 169,900 ₪

ניסאן קשקאי 1.3 טורבו Tekna אוטו' - 179,900 ₪