ניסאן אקס טרייל
אקס טרייל חדש יוצג השנה.
ניסאן אקס טרייל
אקס טרייל חדש יוצג השנה.

התוכנית של ניסאן הייתה להציג בתערוכת ניו יורק באפריל את האקס טרייל החדש עבור השוק האמריקאי ובספטמבר, להציג את הקשקאי החדש עבור השוק האירופי. לאור מגפת הקורונה אנחנו לא יודעים לומר בשלב זה האם ניסאן תדבוק בתוכנית שלה או שתדחה את הצגת הדגמים, אך בכל מקרה הצפי הוא ששני הדגמים יוצגו עוד השנה.

 

האקס טרייל החדש (Rogue בשוק האמריקאי), המהווה למעשה את גרסת השבעה מושבים של הקשקאי, יציג עיצוב העושה שימוש באלמנטים עיצוביים שהוצגו עם הג'וק החדש, כגון גריל ה-V Motion העדכני של ניסאן או יחידות תאורה בחזית במבנה של שתי קומות - עליונה לתאורת היום ותחתונה לראשית.

 

תא הנוסעים יציג שינוי משמעותי לעומת תא הנוסעים של הדגם הנוכחי. כמו כל רכב מודרני כמעט נמצא לוח מחוונים ומערכת מולטימדיה תחת מסגרת ויזואלית אחת. לוח המחוונים יהיה דיגיטלי לראשונה ומערכת המולטימדיה החדשה בניגוד למגמה השלישית המתבססת על מגע בלבד, כוללת גם כפתורי קיצור פיזיים. כמו כל מערכת מודרנית היא תאפשר הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי - בחיבור אלחוטי (לאנדרואיד זה עדיין תלוי בשלב זה במכשיר עצמו ובגרסת האנדרואיד). חידוש בדגם יהיה המעבר תפעול אלקטרוני לתיבת ההילוכים כך שבמקום מוט ההילוכים המסורתי עם התעלה נמצא מוט קטן.

 

2020 סקודה אוקטביה RS iV החדשה
אקס טרייל תא נוסעים.

בתחום ההנעה, כבר כיום האקס טרייל מצויד בכל המנועים המודרניים של הברית רנו-ניסאן, כך שבתחום זה אנחנו לא צופים שינויים (להוציא מנועים שונים עבור השוק האמריקאי): מנוע 1.3 ליטר טורבו בנזין עם 160 כ"ס ותיבת הילוכים DCT או 1.7 ליטר טורבו דיזל עם 150 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה.

 

מה שכן יהיה חדש עבור האקס טרייל זו מערכת הנעה היברידית חדשה. כאן יש לציין כי כבר משנת 2015 ניסאן משווקת את האקס טרייל עם מערכת הנעה היברידית, אך זו מצאה את דרכה לשוק האירופי. מערכת ההנעה ההיברידית החדשה של הדגם צפויה להיות חזקה ומשודרגת משמעותית מזו של הדגם היוצא, זאת בכדי שתוכל לאפשר לדגם התחרות בגרסאות ההיברידיות של הראב4 או הונדה CR-V.

בתחום הבטיחות נפגוש כמובן את הדור הבא של מערכת הנהיגה הסמי-אוטונומית propilot הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית בשילוב עם שמירה על מרכז הנתיב. סביר להניח כי נמצא מספר שדרוגים בתחום הבטיחות כמו מערכת יציאה בטוחה, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור במהירויות חניה ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.