סקודה אוקטביה סקאוט החדשה
סקודה אוקטביה סקאוט החדשה.
סקודה אוקטביה סקאוט החדשה
סקודה אוקטביה סקאוט החדשה.

אז לאחר שחשפה בחודש נובמבר האחרון את האוקטביה החדשה (דור 4) ובחודש מאץ האחרון את האוקטביה RS iV החדשה, עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין בלבד, סוקדה חושפת כעת את גרסת הפנאי של הדגם, האוקטביה סקאוט החדשה המבוססת על האוקטביה סטיישן וכוללת מראה של רכב פנאי והגבהת מרכב.

 

בניגוד לאוקטביה סקאוט היוצאת שהוצעו רק בגרסאות בחירות עם מנועים חזקים והנעה כפולה בלבד, הסקאוט החדשה תשווק לראשונה גם עם מנועים חלשים יותר, כגון 1.5TSI, ועם הנעה קדמית בלבד. השינוי המשמעותי הזה פותח אפשרות לכך שנפגוש לראשונה את הדגם גם כאן בישראל שכן עד היום, הדגם היה פשוט יקר מידי.

 

סקודה אוקטביה סקאוט החדשה
לראשונה, גם עם הנעה קדמית בלבד.

פלסטיקה מסביב לתחתית המרכב ובתי הגלגלים, יחד עם עיצוב ייחודי לפגושים, מגלש קדמי ואחורי ועיצוב ייחודי לחישוקי הגלגלים, מעניקים לדגם את מראה הרכב פנאי המאפיין את גרסאות הסקאוט של סקודה. הגבהת מרכב של 15 מ"מ מאפשרת לדגם יכולת נסיעה בטוחה יותר בשטח קל - שבילים וקצת בוץ. לדגם אורך של 4,704 מ"מ רוחב של 1,829 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,686 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 640 ליטר וכושר הגרירה של הדגם עומד על 2000 ק"מ, לנגרר עם מערכת בלימה.

 

מבחר המנועים בדגם כולל שני מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל. היצע מנועי הבנזין כולל מנוע 1.5TSI עם 150 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית או בגרסת e-TEC עם מערכת מיקרו היברידית ותיבת 7 הילוכים DSG - גרסה זו משווק עם הנעה קדמית בלבד. מנוע הבנזין הבכיר הוא מנוע ה-2.0TSI עם הספק מרבי של 190 כ"ס, תיבת 7 הילוכים DSG והנעה כפולה כסטנדרט.

 

סקודה אוקטביה סקאוט החדש תא הנוסעים
גימור ייחודי לתא הנוסעים.

היצע מנועי הדיזל כולל את מנוע ה-2.0 ליטר TDI Evo החדש בהספקים של 115 כ"ס, 150 כ"ס או 200 כ"ס עם מומנט מרבי של 40.8 קג"מ. שתי הגרסאות החזקות יותר כוללות הנעה כפולה כסטנדרט, קדמית בלבד בגרסת הבסיס.

בתא הנוסעים של האוקטביה סקאוט אנחנו פוגשים אלמנטים דקורטיביים ייחודיים לדגם, כגון רקמת SCOUT על גב המושבים, גימור אלומיניום לדוושות, תפירה בצבע חום לגלגל ההגה, למושבים ולדשבורד, גימור עץ לאורך הדשבורד ועוד.

 

2020 סוקדה אוקטביה סקאוט

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.