2014 אוקטביה RS החדשה מצוידת  במנוע 2.0 טורבו 220 כ"ס, תיבת DSG ומספקת ביצועים של 6.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 248 קמ"ש.

סקודה אוקטביה RS החדשה

חטיבת סקודה מבית צ'מפיון מוטורס, מרחיבה את משפחת האוקטביה החדשה בישראל ומשיקה את גרסת הביצועים של הדגם – האוקטביה vRS החדשה לשנת 2014. האוקטביה RS החדשה, מציעה את כל יתרונות הפרקטיקה של האוקטביה הרגילה, יחד עם ביצועים והתנהגות כביש ספורטיבית וכל זאת במחיר של 214,900 שקל. ביום השקת הדגם (4.4.2014), תינתן הנחה של 7,000 שקל לרוכשים.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

האוקטביה RS החדשה מצוידת במנוע הטורבו של הגולף GTI החדשה, 2.0TSI בהספק מרבי של 220 כ"ס בין -4,500-6,200 סל"ד ומומנט מרבי של 35.68 קג"מ בין 1,500-4,400 סל"ד. המנוע משודך לתיבת DSG-6 (ומערכת עצור/סע) ומספק ביצועים של 6.9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 248 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 15.6 ק"מ לליטר. הדגם מצויד כסטנדרט בדיפרנציאל XDS-EDL ומתלים בכיול ספורטיבי עם בולמים קשיחים יותר מבדגם הרגיל.

 

חיצונית, האוקטביה RS נבדלת מהדגם הרגיל בפגוש קדמי ספורטיבי עם כונסי אוויר גדולי מידות, חישוקי "19 בגימור שחור מט, צמיגי 225/40 וקליפרים באדום המבצבצים מאחור. עוד נמצא מראות צד בגימור גרפיט, כנף קטנה בקצה דלת תא המטען ופגוש אחורי עם פס אדום "ספורטיבי" וצמד יציאות מפלט בולטות. בתא הנוסעים נמצא גלגל הגה עם הכיתוב RS וצפוי עור שונה, גימור בקרבון ותפירה בחוט אדום על גלגל ההגה, מושבי הספורט וידית ההילוכים.

 

 

רמת הגימור בה תשווק האוקטביה RS כוללת, בין היתר, פנסי קסנון ותאורת LED ליום ותאורת LED אחורית, בקרת אקלים דו אזורית, מושבי ספורט בריפוד עור משולב בד, 4 חלונות חשמל, מערכת מולטימדיה עם כניסת USB, דיבורית BT, שליטה מההגה על הטלפון ומערכת השמע, מנופי תפעול להילוכים מגלגל ההגה, בקרת שיוט ועוד. לצד הביצועים, האוקטביה RS מציעה את כל מה שהאוקטביה הרגילה מספקת וזה תא נוסעים מרווח למשפחה ותא מטען גדול ושימושי במיוחד בנפח של 568 ליטר.

 

בתחום הבטיחות, הדגם מצויד ב-7 כריות אוויר, בקרת יציבות ומשיכה, מערכת לבלימת הרכב לאחר תאונה, מערכת סיוע לזינוק בעליה ועוד. לדגם ציון מרבי של חמישה כוכבים במבחני הריסוק NCAP.

 

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בישראל: "האוקטביהRS מציעה ביצועים מהטובים והחדים בקטגוריה, זאת לצד מרחב גדול בהרבה משל מתחרותיה, שימושיות רבה בהרבה, משקל נמוך יותר, ושפע של מערכות אבזור, פינוק ובטיחות. כשמוסיפים לחבילה זו גם תג מחיר, סופר תחרותי, האוקטביהRS הופכת לאחת מהרכבים האטרקטיביים בסגמנט. אין זה פלא שיש לרכב כבר כיום רשימות המתנה. עקב ביקוש זה קיבלנו מלאי מצומצם, אך יחד עם זאת אנו מאמינים כי זה יעד ריאלי להגיע ל- 100 מכוניות בשנה".

 

 

 

 

תגובות (7)

This comment was minimized by the moderator on the site

ולא מעניינת

This comment was minimized by the moderator on the site

מהרכב הספורטיבי הזה<br />שלא נדבר על המאליבו שיותר זולה ויותר מהירה

This comment was minimized by the moderator on the site

היא כבר הגיעה לארץ <br />אגב, תאוצה למאה ב7.4 שניות לא רחוק מה rs

This comment was minimized by the moderator on the site

אני רוצה גיר ידני.<br />המחיר גבוה מידי. ה dsg צריך להימכר גג ב 190 א' ₪ והידני ב 170 א' ₪. רק במחירים הללו ג'קי אכן ימכור 100 יחידות בשנה . במחיר הנוכחי וללא ידני הוא ימכור מקסימום 8 מכוניות .

This comment was minimized by the moderator on the site

עד כמה שהיא טובה וסוס עבודה ומרווחת ופרקטית אבל לא יודע למה קשה לי לעכל את העיצוב שלה!

This comment was minimized by the moderator on the site

מאליבו החדשה מאיצה יותר טוב יותר יפה יותר נוחה יותר אמינה ובהרבה פחות כסף! פראיר מי שיקנה תזבל האירופאי הזה במחיר הזה אפשר להביא קופרה או אימפלה

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location