סקודה סקאלה תא הנוסעים
סקודה סקאלה חושפת תא נוסעים מרשים.
סקודה סקאלה תא הנוסעים
סקודה סקאלה חושפת תא נוסעים מרשים.

תא הנוסעים של הסקאלה מרשים בעיצוב לא שגרתי עבור סקודה, מצויד במסך מרכזי ״9.2.

 

לקראת הופעת הבכורה העולמית של הסקאלה שתערך כאן בישראל בשבוע הבא, סקודה מספקת לנו תמונות ראשונות של תא הנוסעים, המרשים, של הדגם. 

 

אם הדגמים של סקודה הצטיינו עד היום בעיקר בתכנון מרווח מצוין לנוסעים ומטען, רמה גבוהה של שימושיות, איכות כללית גבוהה ותמורה טובה למחיר, עם הסקאלה החדשה, והדגמים העתידיים של המותג, סקודה רוצה שתבחרו בה גם בזכות העיצוב.

 

סקודה סקאלה מולטימדיה
מולטימדיה 9.2 אינץ׳.

תא הנוסעים של הסקאלה אמנם לא נוטש את העיצוב הנקי המאפיין את המותג, אך הפעם סקודה מעניקה לנו תא נוסעים שהוא גם מרשים למראה בהתאם לשפת העיצוב החדשה של המותג הנקראת emotive design.

 

במרכזו של הדשבורד נמצא מסך ״צף״, אך כזה שלא בולט מעל הדשבורד, בגודל מרשים של ״9.2, אך ללא כפתורים קיצור פיזיים שהם לרוב נוחים יותר לשימוש. רמות הגימור הבסיסיות יותר יסתפקו במסך ״6.5. בלוח המחוונים נוכל למצוא, כאופציה, מסך ״10.25 עם תצוגה משתנה. בנוסף נוכל למצוא אבזור כגון בקרת אקלים מפוצלת, מערכת חניה אוטומטית, שתי כניסות USB קדמיות לצד משטח טעינה אלחוטי ועוד.

תזכורת: סקודה סקאלה היא משפחתית האצ׳בק קומפקטית חדשה בסקודה המחליפה את הראפיד ספייסבק, עם מרווח משופר לנוסעים ותא נוסעים איכותי יותר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 14

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.