כשמונה חודשים לאחר שחשפה את הדור הרביעי והחדש של האאוטלנדר, מיצובישי חושפת את האאוטלנדר PHEV החדש ומספקת לנו פרטים ראשונים על הדגם. את האאוטלנדר PHEV החדש נפגוש בישראל במהלך המחצית השנייה של 2022 ולראשונה הוא ישווק עם 7 מושבים.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מיצובישי עדיין לא חושפת את הפרטים המלאים על יחידת ההנעה ההיברידית פלאג-אין החדש של הדגם, אך היא כן מציינת כי היא הגדילה את הסוללה של הדגם מקיבלות של 13.8kWh לקיבולת של 20kWh. לפי מיצובישי טווח הנסיעה החשמלי עומד בדגם החדש על 87 ק"מ, זאת לעומת 45 ק"מ בלבד בדגם היוצא. את הסוללה ניתן להטעין גם באמצעות מטען מהיר (עדיין CHAdeMO) המאפשר טעינה של הסוללה עד ל-80% בזמן של 38 דקות. את הסוללה ניתן לטעון גם באמצעות מנוע הבנזין ואם תעצרו בצד עם מנוע מונע לאחר 94 דקות הסוללה תיטען ל-80% ממצב מרוקן. מה שעוד חדש בדגם הוא התוספת של מערכת בלימה רגנרטיבית המאפשרת נהיגה באמצעות דוושה אחת, כלומר מערכת הרגנרציה מסוגלת להביא את הרכב לכדי עצירה מלאה.

 

2022 מיצובישי אאולטנדר PHEV החדש
ללא שינוי מדגם הבנזין המוכר לנו.

מיצובישי מדווחת כי שני המנועים החשמליים של הדגם, אחד קדמי ואחד אחורי המאפשר הנעה כפולה, שודרגו מבחינת נצילות וההספק המתקבל מהם גבוה יותר בכ-40%. המנוע החשמלי הקדמי כולל פונקציית "בוסט" המאפשרת לקבל הספק זמני גבוה יותר לטובת עקיפות זריזות יותר במצב החשמלי המלא. המנוע החשמלי הקדמי מייצר הספק מרבי של 113 כ"ס ומומנט מרבי של 22.9 קג"מ, זאת לעומת 82 כ"ס ו-14 קג"מ בדגם היוצא, והמנוע החשמלי האחורי מייצר הספק מרבי של 134 כ"ס ו-19.9 קג"מ, זאת לעומת 95 כ"ס ומומנט זהה בדגם היוצא. מנוע הבנזין שבדגם הוא אותו מנוע 2.4 ליטר אטמוספרי המוכר לנו מהאאוטלנדר PHEV היוצא, אך הוא זכה למספר שדרוגים ושיפורים והא מייצר הספק מרבי של 132 כ"ס ומומנט מרבי של 19.9 קג"מ.

 

מבחינת הספק חשמלי מדובר בקפיצת מדרגה משמעותית, כ-247 כ"ס במצב נסיעה חשמלי מלא לעומת 177 כ"ס בלבד בדגם היוצא. יש לציין כי מיצובישי לא חשפה את הנתונים האלו עבור השוק הגלובלי ואלו נתונים שנלקחו מהדגם לשוק היפני, שם הדגם יושק עוד השנה. 

 

מערכת הבקרה של ההנעה הכפולה, S-AWC, שודרגה מבחינת יכולות וחיישנים כך שהיא מאפשרת לדגם להציג יכולות דינמיות משופרות. לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה/שטח המאפשר בחירה מבין 7 מצבי פעולה שונים של המערכת.

 

אאוטלנדר PHEV
לראשונה עם 7 מושבים.

בתחום האבזור והבטיחות, האאוטלנדר PHEV החדש מצויד במערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה ובקרת שיוט אדפטיבית העושה שימוש במידע ממערכת הניווט וזיהוי התמרורים בכדי להתאים את מהירות הרכב לתוואי הנסיעה והמהירות המותרת. המערכת מאפשרת עצירה מלאה של עד 30 שניות ללא צורך באקטיבציה מחדש. לצד זה נמצא בנוסף גם בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת עם תיקון היגוי, ניטור תנועה חוצה מאחור, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור במהירויות חניה ויש גם 11 כריות אוויר. רשימת האבזור כוללת חישוקי "20, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, מצלמת 360 מעלות, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 ועוד.

2022 מיצובישי אאוטלנדר PHEV