פולקסווגן ID4 תא הנוסעים
פולקסווגן ID4.
פולקסווגן ID4 תא הנוסעים
פולקסווגן ID4.

לאחר שסיפקה לנו הצצה לעיצוב החיצוני של הקרוסאובר החשמלי הראשון שלה, ID.4, פולקסווגן חושפת כעת את תא הנוסעים של הדגם אותו היא תחשוף החודש בבכורה עולמית ב-29 בספטמבר. השיווק של פולקסווגן ID.4 באירופה יחל כבר לקראת סוף השנה.

 

לא תופתעו לגלות שעיצוב תא הנוסעים של פולקסווגן ID.4 דומה מאוד לתא הנוסעים של פולקסווגן ID.3, מכונית ההאצ'בק החשמלית של פולקסווגן שהוצגה בספטמבר אשתקד ועליה מבוסס ה-ID.4. פה ושם יש שינויים כמו עיצוב שונה לחיפוי הדלתות או עיצוב שונה לחלקו העליון של הדשבורד אך האווירה בהחלט דומה.

 

פולקסווגן ID4 תא הנוסעים
דמיון משפחתי.

לזה מסייעים שימוש במערכת מולטימדיה, גלגל הגה ולוח מחוונים שנלקחו ישירות מה- ID.3 וכמו בדגם זה, השליטה על המערכות השונות מתבססת על משטחי מגע ומסך המגע המרכזי, זה כולל משטחי מגע על גלגל ההגה, שליטה באמצעות פס מגע בתחתית מערכת המולטימדיה על הטמפרטורה של בקרת האקלים ועוצמת השמע וכן שליטה באמצעות מגע על התאורה החיצונית והפשרת האדים בחלונות.

 

פולקסווגן ID4 צפוי להיות דומה בגודלו לסקודה אניאק, הקרוסאובר החשמלי של סקודה שנחשף השבוע. בזכות השימוש בהנעה חשמלית ופלטפורמת MEB, הוא יהיה לדוגמה מרווח יותר במושב האחורי מהטיגואן ועם נפח תא מטען משפחתי של 543 ליטר.

 

פולקסווגן ID4 איור
פולקסווגן ID4.

פולקסווגן ID4 ישווק עם מבחר של שתי סוללות, ארבעה דגמי הנעה אחורית עם קורלציה לקיבולת הסוללה ושני דגמי הנעה כפולה. לקוחות שיבחרו בסוללה בקיבולת של 52kWh יוכלו לבחור בהספקים של 150 כ"ס או 170 כ"ס ולקוחות שיבחרו בסוללה בקיבולת של 77kWh יוכלו לבחור בהספקים של 175 כ"ס או 204 כ"ס. בשנה הבאה יוצגו דגמי ההנעה הכפולה, עם סוללת 77kWh בלבד, בהספקים של 262 כ"ס או 300 כ"ס.

את הסוללה בקיבולת של 55kWh יהיה ניתן לטעון בהספק של עד 100kW, את הסוללה הגדולה יותר יהיה ניתן עד הספק של 125kW. טעינה של חצי שעה מספיקה לטווח נסיעה על 320 ק"מ.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.