פולקווגן הציגה היום את הטוראג החדש  במינכן עוד לפני תערוכת ג'נבה.

רכב השטח המצליח של פולקסווגן לא השתנה הרבה במידות החיצוניות אך הוא יותר מעוצב ופחות סולידי ומקבל את הפנים החדשות כמו בגולף או בפולו. מהצד הפרופיל דומה לדגם היוצא אך לפי פולקסווגן הכל חדש בדם הזה.

 

הגרסה הכי מעניית הינה הגרסה ההברידית עם מנוע 3 ליטר טורבו V6 עם הזרקת דלק ישירה 329 כ"ס ומנוע חשמלי המספק 46 כ"ס המספקים יחדיו בשיא 375 כ"ס ומומנט מכובד של 59.2 קג"מ כל זאת עם צריכת דלק של 12.2 ק"מ לליטר, זה נשמע עוד יותר מרשים שהרכב הכבד הזה מאיץ ל-100 קמ"ש ב 6.5 שניות. הטוראג מקבל את תיבת 8 ההילוכים החדשה (כמתחייב מהאופנה, לא ממש ברור מדוע רכבים כה חזקים צריכים כל כך הרבה הילוכים). עד מהירות נסיעה של 50 קמ"ש הטוראג יוכל לנוע על בסיס המנוע החשמלי בלבד.

 

דגמים נוספים לטוראג הם 3.0 ליטר V6 טורבו דיזל 238 כ"ס ומומנט של 56 קג"מ יחד עם מערכת start-stop מציע הטוראג הזה צריכת דלק של 13.5 ק"מ לליטר. הגרסה הבכירה תונע עם מנוע 4.2 ליטר V8 טורבו דיזל המספק 337 כ"ס ומומנט עוקר סלעים של 81.6 קג"מ (ייצור ה-V10 TDI הופסק). כל זאת מספיק לביצועים של 6 שניות ל-100 קמ"ש, 250 קמ"ש מהירות מירבית וצריכת דלק של 11 ק"מ לליטר.

 

הטוראג החדש קל יותר ב200 קילו מהדגם המוחלף ובסך הכל חסכוני בכ-20% בצריכת הדלק לעומת הדגם היוצא, שיפור לא פחות ממדהים. כמו בטוראג הקודם גם כאן יהיו מתלי אוויר אך הילוך הכוח יבוטל ובמקומו ציודה תיבת ההילוכים בממיר מומנט בכל הדגמים עם יחס הינע נמוך מאוד של הגיר הראשון שיפצה על העדר הילוך כוח. לאלו שהילוך כוח ממש יחסר (כמה מכורי שטח נוסעים בטוראג?) תוצע גרסה עם מנוע V6 3.0 ליטר דיזל עם שישה הילוכים אוטו', הילוך כוח, נעילת דיפרנציאל אלקטרונית מרכזית ואחורית  יחד עם מערכת בקרת משיכה בעלת 5 מצבים מוגדרים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.