פולקסווגן רומזת על הקרוסאובר T-ROC
פולקסווגן רומזת על ה- TROC.
פולקסווגן רומזת על הקרוסאובר T-ROC
פולקסווגן רומזת על ה- TROC.

פולקסווגן חושפת איור רשמי של ה- T-Roc, הקרוסאובר העירוני הראשון של המותג.

 

תערוכת פרנקפורט 2017 מתקרבת (ספטמבר) ויצרני הרכב השונים החלו לספק לנו רמזים על הדגמים החדשים אותם נפגוש בתערוכת החשובה הזו. הפעם זו פולקסווגן החושפת איור רשמי ראשון של הקרוסאובר T-ROC אותו היא תחשוף בתערוכה.

 

פולקסווגן טי-רוק הוא קרוסאובר עירוני , שהוא במידה מסוימת גרסת פנאי לפולו החדשה, אשר יתחרה בדגמים כגון פיג'ו 2008, טויוטה C-HR ועוד, וכן גם מול מתחרים חדשים ורעננים לא פחות אשר הוצגו רק לאחרונה: יונדאי קונה, סיאט ארונה וקיה סטוניק.

 

פולקסווגן T-רוק, כדגם חדש לחלוטין במותג שלא צריך לרצות לקוחות קיימים, יהיה הדגם "הצבעוני" ביותר של פולקסווגן, כלומר כזה בו פולקסווגן הרשתה לעצמה להכניס לרשימת אפשרויות הגימור שילובי צבעים נועזים, גם חיצוניים, אותם לעולם לא נוכל לפגוש בגולף, לדוגמה. האיור אותו חשפה פולקסווגן אמנם נאמן לשפת העיצוב של דגם הייצור, בעיקר עיצוב הגריל ושילובו כיחידה אחת עם הפנסים הראשיים, אך העיצוב העגלגל המוצג באיור רחוק מהמציאות - כפי שתוכלו לראות בוידאו המצורף.

 

את הדגם צפויים לשרת שני מנועי בנזין עקריים: 1.0TSI עם 115 כ"ס ו-1.5TSI עם 150 כ"ס והשוק האירופאי יזכה בוודאי למנוע ה-1.6TDI דיזל בהספקים של 95 ו-115 כ"ס. כמו רוב המתחרים לסגמנט, אנחנו לא מצפים לפגוש בדגם גרסת הנעה כפולה. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.