פולקסווגן ID.3
פולקסווגן ID.3 החשמלית.
פולקסווגן ID.3
פולקסווגן ID.3 החשמלית.

פולקסווגן תשיק במהלך שנת 2020 לא פחות מ-12 דגמי פנאי חדשים, שתי מכוניות חשמליות ועד 4 דגמי פלאג-אין.

 

פולקסווגן תשיק במהלך שנת 2020 לא פחות מ-34 דגמים חדשים, רשימת הדגמים הזו כוללת שנים-עשר דגמי SUV ושישה דגמים חשמליים או פלאג-אין.

 

למרות שרוב הדגמים יהיו דגמי בנזין רגילים, הכיוון של פולקסווגן לשנים הקרובות הוא חישמול צי הדגמים שלה ועבור זה פולקסווגן תשקיע עד שנת 2024 סכום של 11 מיליארד אירו בפיתוחים עבור e-mobility (כל הקשור ברכב חשמלי/פלאג-אין) וסכום של 8 מיליארד אירו בפיתוח טכנולוגיות שונות, כגון רכב אוטונומי, פלטפורמת שירותי תחבורה ועוד.

בשנת 2020 פולקסווגן תשווק שני רכבים חשמליים מלאים על בסיס פלטפורמת MEB הייעודית לרכבים חשמליים, הדגם הראשון הוא כמובן פולקסווגן ID.3 שנחשפה לפני מספר חודשים כ"גולף של העתיד" ובהמשך 2020 פולקסווגן תשיק קרוסאובר חשמלי, סביר להניח כי מדובר בגרסת הייצור של הקונספט ID.Crozz.

 

בתחום ההיברידי, קצת לאחר השקת הגולף 8 החדשה בתחילת השנה הבאה פולקסווגן תשיק את הגולף GTE החדשה עם מערכת פלאג-אין בהספקים של 204 כ"ס או 245 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של 60 ק"מ. כמעט כל מנועי הבנזין יצוידו במערכת מיקרו-היברידית 48V ובהלך השנה, פולקסווגן לא מציינת זאת אך ניתן לצפות שרוב הדגמים הגדולים מהפולו יוצעו במהלך שנת 2020 עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין, זה כולל את הפאסאט שכבר מוצעת בדגם GTE וימשיך גם לטוארג, T-ROC ועוד.

מתקפת הדגמים היא חלק בלתי נפרד מהשאיפה של פולקסווגן להפחית במחצית את פליטת ה-CO2 של צי הרכבים שלה עד לשנת 2025, היא גם חלק בלתי נפרד מהארגון מחדש של החברה, אופטימיזציה שאפשרה לחברה לחסוך משנת 2016 ועד היום מעל ל-2.6 מיליארד אירו מההוצאות התפעוליות של החברה, מתוך יעד של 3 מיליארד אירו.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.