הקונספט פולקסווגן C קופה GTE הוא קונספט למכונית סאלון/פאר גדולה עתידית לפולקסווגן שאולי, רומז על הדור הבא של הפייטון.

2015 פולקסווגן C קופה GTE קונספט
פולקסווגן C קופה GTE קונספט - רמז לפייטון החדשה?

פולקסווגן אמנם לא רומזת על כך באופן ישיר, אך עם אורך של מעל לחמישה מטר וההצהרה שהקונספט C קופה GTE שהוצג אמש בתערוכת שנגחאי "הוא רעיון עיצובי לספינת דגל עתידית לפולקסווגן", ניתן להניח שהקונספט מספק לנו הצצה ראשונה לדור השני של פולקסווגן פייטון או לכל הפחות, למכונית סאלון עתידית למותג שתמוצב מעל הפאסאט – הרבה מעל הפאסאט.

 

הקונספט בעל העיצוב בסגנון קופה 4 דלתות, נושא את שפת העיצוב העתידית של פולקסווגן אותה ראינו לאחרונה מיושמת גם בקונספט פולקסווגן ספורט קופה GTE שהוצג בתערוכת ניו יורק ומהווה למעשה קדימון לפולקסווגן CC החדשה. השימוש הרב בכרום בוהק בעיצוב החיצוני ובצבע זהב נעשו לפי פולקסווגן בהתאם לטעם של השוק הסיני – שוק היעד העיקרי לדגם העתידי.

 

כמו העיצוב החיצוני, גם תא הנוסעים מאוד "פולקסווגני" בעיצובו והוא נושא אלמנטים עיצוביים רבים שהוצגו עם הפאסאט החדשה. לרשות הנהג שני מסכי "12.3, האחד במרכז עבור מערכת המולטימדיה והשני משמש כלוח המחוונים. לנוסעים מאחור, שני מסכי מגע בגודל "4.5 המותקנים במשענת המרכזית ומאפשרים שליטה על מערכת השמע, המיזוג וכיוון המושבים החשמליים, מסכים בגודל "9.5 המותקנים בגב המושבים מאחור משמשים כטאבלט לכל דבר ועניין.

 

דגם הקונספט מצויד במערכת הנעה היברידית פלאג-אין (GTE) המשלבת בין מנוע 2.0 ליטר TSI בהספק של 210 כ"ס למנוע חשמלי בהספק מרבי של 124 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו'. ההספק הכולל של המערכת עומד על 245 כ"ס והמומנט המרבי על 51 קג"מ.

 

לפי פולקסווגן, יחידת ההנעה הזו מספיקה בכדי להאיץ את הדגם ב-8.6 שניות ל-100 קמ"ש ולעשות זאת עד למהירות מרבית של 232 קמ"ש. סוללת הליתיום-יון המותקנת מאחור מאפשר טווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ (מהירות חשמלית מרבית של 130 קמ"ש) ומאפשרת לדגם לרשום צריכת דלק חסכונית במיוחד של 43.5 ק"מ לליטר. טווח הנסיעה הכולל עומד לפי פולקסווגן על מעל ל-800 ק"מ.

 

לדגם הקונספט מידות של מכונית פאר/סאלון גדולה: אורך של 5,071 מ"מ, רוחב של 1,930 מ"מ, גובה של 1,445 מ"מ ובסיס גלגלים ארוך למדי המתאים לשוק היעד הסיני – 3,014 מ"מ.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.