פולקסווגן NMC היא קונספט למכונית קופה ארבע דלתות קומפקטית על בסיס הג'טה הצפויה להיכנס לייצור במהלך 2016.

פולקסווגן NMC קונספט

פולקסווגן חושפת בתערוכת בייג'ין את הקונספט NMC – NEW MIDSIZE COUPE, קונספט למכונית קופה ארבע דלתות עתידית של פולקסווגן על בסיס הג'טה (ג'טה CC?) שתגיע בעתיד לפס הייצור  כאחות קטנה לפולקסווגן CC.

 

כבר מזה כמה שנים שבפולקסווגן מתכננים מכונית קופה ארבע דלתות קומפקטית. הג'טה קופה העתידית תאפשר לקבוצת פולקסווגן לאגף מכוניות כגון מרצדס CLA או ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה העתידית, קצת מתחת באמצעות הג'טה CC וישירות באמצעות אודי A3 סדאן.

 

עם אורך של 4,597 מ"מ, רוחב של 1,838 מ"מ וגובה של 1,422 מ"מ, הקונספט NMC קצר ב-48 מ"מ, רחב ב-58 מ"מ ונמוך ב-58 מ"מ מהג'טה הנוכחית. לפי פולקסווגן, המרווח לנוסעים זהה למוצע בג'טה סדאן ונפח תא המטען עומד על 500 ליטר, קטן רק ב-10 ליטר מזה של הג'טה.

 

אנחנו לא יודעים לומר מתי בדיוק פולקסווגן מתכננת להכניס את הדגם לפס הייצור, זה יקרה ככל הניראה ב-2016 ביחד עם הג'טה הבאה, אך אי אפשר להתעלם מכך שלמעט אולי חישוקי התצוגה בקוטר "20, הקונספט NMC ניראה כבר עתה מוכן להיכנס לאולמות התצוגה, במיוחד בכל הקשור לתא הנוסעים שנלקח, ללא כל שינוי, ישירות מהגולף.

 

מתחת למכסה המנוע, פולקסווגן התקינה בקונספט את מנוע הטורבו של הגולף GTI – מנוע בנפח 2.0 ליטר בהספק מרבי של 220 כ"ס. כאן הוא משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים ומספק ביצועים תאורטיים של 6.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 244 קמ"ש, כל זאת עם אפשרות לצריכת דלק משולבת של 15.6 ק"מ לליטר.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.