פורד קוגה החדש זוכה בדגמי 2016 לעיצוב מעודכן, מערכת SYNC3 חדשה ואבזור בטיחות משודרג. מנוע 1.5 טורבו דיזל חדש 120 כ"ס נוסף להיצע.

2016 פורד קוגה החדש הגרסה האירופאית
פורד קוגה החדש נחשף בגרסתו לשוק האירופאי.

לקראת תערוכת ז'נבה ולאחר שחשפה לפני מספר חודשים את הקוגה המחודש בגרסתו לשוק האמריקאי (פורד אסקייפ), פורד חושפת כעת את הגרסה האירופאית של פורד קוגה 2016 החדש לאחר שהעניקה לדגם מתיחת פנים מקיפה, הצפויה להגיע אלינו לקראת סוף השנה.

 

ויזואלית, הקוגה המחודש זוכה בחזית חדשה המעניקה לדגם מראה רחב וקרבי יותר שנעשה בהשראת האדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל. החזית החדשה כוללת פנסי בי-קסנון שעוצבו מחדש ומשלבים בתוכם תאורת LED ליום. שינויים נוספים בעיצוב החיצוני נמצא בפנסים מאחור, בפגוש האחורי ובעיצובים חדשים לחישוקי הסגסוגת בדגם שיוצעו במידות של "17-”19. הגרסה המוצגת בתמונות מציגה את אחד הצבעים החדשים של הדגם הכולל גימור בשחור מבריק מסביב לגריל, בחישוקי הגלגלים, בפגושים ועוד.

 

כמו בגרסה האמריקאית, גם הקוגה האירופאי מציב במרכז הקונסולה את מערכת SYNC3 העדכנית של פורד עם מסך מרכזי בגודל של "8, תפעול באמצעות מחוות ידיים על גבי המסך ותמיכה מורחבת במכשירים סלולריים באמצעות Apple CarPlay ו-Android Auto. בדגמים עם תיבה אוטו', פורד עיצבה מחדש את הקונסולה בין המושבים והתקינה בלם יד חשמלי שפינה מקום לתוספת של תאי אחסון ומחזיקי כוסות. בנוסף לכך נמצא גם גלגל הגה חדש אותו פגשנו גם בפוקוס החדשה.

תא נוסעים פורד קוגה החדש
מערכת מולטימדיה חדשה, בלם יד חשמלי וגלגל הגה חדש.

בתחום מנועי הבנזין הדגם ממשיך עם מנוע ה-1.5 ליטר טורבו אקובוסט החדש של פורד שכבר משווק כיום עם הדגם. מנוע זה יוצע בהספקים של 120 כ"ס ו-150 כ"ס עם הנעה קדמית בלבד (16.1 ק"מ לליטר) ו-182 כ"ס עם הנעה כפולה (13.5 ק"מ לליטר).

 

בתחום מנועי הדיזל, פורד התקינה את מנוע ה-1.5 ליטר TDCi טורבו דיזל החדש שלה, המנוע משודך להנעה קדמית בלבד ולתיבת הילוכים ידנית ומציע צריכת דלק משולבת של 22.7 ק"מ לליטר. מעל מנוע זה ניצב מנוע ה-2.0 ליטר TDCi המוצע כבעבר בהספקים של 150 כ"ס עם הנעה קדמית או 180 כ"ס עם הנעה כפולה, צריכת הדלק המשולבת עומדת בהתאמה על 21.3 ק"מ לליטר ו-19.2 ק"מ לליטר. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטו', מנוע הדיזל משודכים לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים PowerShift.

 

מערכות הבטיחות בדגם עודכנו ושופרו, מערכת הבלימה האוטו' Active City Stop פועלת כעת במהירויות של עד 50 קמ"ש לעומת עד 30 קמ"ש בעבר, בנוסף לכך נמצא מערכת חניה אוטו' משודרגת וכן התראה על תנועה חוצה מאחור ומפתח חכם המאפשר להורים לתכנת את המפתח כך שיוכלו למנוע שיחות נכנסות (במידה והמכשיר מחובר למערכת), להגביל את עוצמת השמע המרבית, את המהירות המרבית ועוד.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.