פורשה טייקן תא הנוסעים
תא נוסעים מרובה מסכים ומשטחי מגע.
פורשה טייקן תא הנוסעים
תא נוסעים מרובה מסכים ומשטחי מגע.

תא הנוסעים של הטייקן שומר על העיצוב המוכר והמסורתי של פורשה אך מצויד בשפע של מסכים ומשטחי מגע, כולל מסך עבור הנוסע.

 

את מכונית הספורט החשמלית הראשונה שלה, הטייקן (Taycan), פורשה תחשוף רק בחודש הבא בתערוכת פרנקפורט אך היום (ו') פורשה מחליטה להציג בפנינו את תא הנוסעים מרובה המסכים של הדגם, הדגם שיאפשר לפורשה להציג אלטרנטיבה ספורטיבית יותר לטסלה מודל S. תא הנוסעים שומר על אלמנטים רבים אותם פגשנו בעבר בקונספט Mission E - הקדימון לטייקן.

 

מצד אחד, כל מי שמחזיק בפורשה 911 החדשה או בפאנאמרה ירגיש מיד בבית בתא הנוסעים של הטייקן ומצד שני, רכושי הטייקן יזכו לתחושה של נהיגה במשהו חדש, מודרני ועתידני, גם בזכות לא פחות מ-4 מסכים גדולים כולל מסך מגע "10.9 גם עבור הנוסע כך שהנהג יוכל להעביר את כל השליטה על הדברים הלא חשוב לנהיגה לשליטה של הנוסע שלצידו. למעשה, הכפתורים הפיזיים היחידים בתא הנוסעים של הטייקן הם עבור החלונות ומראות הצד ועל גלגל ההגה. 

 

פורשה טייקן תא הנוסעים
לוח מחוונים דיגיטלי גם עבור הנוסע.

בכדי להעמיק את התחושה המודרנית, פורשה התקינה מסך מגע "8.4 בקונסולה בין המושבים עבור שליטה על בקרת האקלים, קיצורי דרך לניווט, טלפון ועוד. המסך כולל זיהוי כתב יד בחלקו התחתון בכדי להכניס, לדוגמה, יעד למערכת הניווט. לוח המחוונים הדיגיטלי חסר החופה בגודל עצום של "16.5 מעניק גם הוא תחושה של משהו שונה ועתידני - פורשה מציינת כי לוח המחוונים זכה לציפוי זכוכית מיוחד במטרה למנוע השתקפות ושכבה קוטבית בכדי להתמודד עם שמש ישירה.

 

לבחירת הנהג 4 מצבי תצוגה עבור לוח המחוונים, קלאסי עם מחוונים עגולים כמו בשאר דגמי פורשה, תצוגה חלקית או מלאה של מערכת הניווט (מפה) ומצב תצוגה מינימלי המציג לנהג מידע חיוני בלבד. פורשה השתמשה במסך רחב במיוחד בכדי להכניס בצידי המסך "כפתורי" שליטה על מערכות הרכב השונות, שליטה על התאורה מצד שמאל ושליטה על המערכות הדינמיות - בקרת היציבות, בולמים וכו' - מצידו הימני.

 

לוח מחוונים דיגיטלי
לוח מחוונים דיגיטלי בגודל של 16.5 אינץ'.

רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין שני גלגלי הגה, זה המוצג בתמונות הוא גלגל הגה GT sports עם ציפוי אלקנטרה, גימור בברגים חשופים וחוגה המכילה את בורר מצבי הנהיגה. לצד גלגל ההגה נמצא את מערכת המולטימדיה המרכזית בגודל "10.9, כמו בשאר דגמי פורשה העדכניים, ואם הדגם מצויד בבקרת אקלים מפצלת ל-4 אזורים, אז נמצא מסך מגע נוסף ("5.9) לשליטה על בקרת האקלים במושב האחורי.

עבור לקוחות מודעים לסביבה שלא רוצים לפגוש ריפודי עור בתא הנוסעים, פורשה מציעה מגוון ריפודים חלופיים, אותם רוכשים ימשכו לדעת כי גם שטיחי הרצפה עשויים מחומר ממוחזר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.